Skal man mærke plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

SHERO

Nu glemte jeg selvfølgelig at spørge min JM i dag ved sidste JM besøg. Jeg er i dag 41+2 uger henne og mærker intet, ingen plukveer overhovedet, ingen tegnblødning, ingen slimprop... intet af nogen tegn. Jeg bliver sat i gang senest søndag hvis der ikke er sket noget inden, men mit spørgsmål er så, kan jeg godt have plukveer så sent i graviditeten uden at mærke det?

Nogen der har oplevet at få (rigtige) veer uden nogen tegn forinden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

RumlesMor

Jeg havde ingen forudgående tegn...vågnede bare en nat og kunne mærke noget var helt anderledes i maven. 30 timer senere havde jeg prinsessen på maven...!

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Tullen85 skriver:

Nu glemte jeg selvfølgelig at spørge min JM i dag ved sidste JM besøg. Jeg er i dag 41+2 uger henne og mærker intet, ingen plukveer overhovedet, ingen tegnblødning, ingen slimprop... intet af nogen tegn. Jeg bliver sat i gang senest søndag hvis der ikke er sket noget inden, men mit spørgsmål er så, kan jeg godt have plukveer så sent i graviditeten uden at mærke det?

Nogen der har oplevet at få (rigtige) veer uden nogen tegn forinden?

Årh så er det snart 

Jeg har plukveer nu, og vil gerne bytte til ikke at kunne mærke det!  for synes det gør meget nas!

Anmeld

12. januar 2010

SHERO

RumlesMor skriver:

Jeg havde ingen forudgående tegn...vågnede bare en nat og kunne mærke noget var helt anderledes i maven. 30 timer senere havde jeg prinsessen på maven...!

Okay... :-) Tak for svaret.

Så krydser jeg fingre for det går i gang af sig selv inden weekenden :-D

Anmeld

12. januar 2010

SHERO

Zette skriver:

Årh så er det snart 

Jeg har plukveer nu, og vil gerne bytte til ikke at kunne mærke det!  for synes det gør meget nas!

Jahh, meget snart :-D

Er nu også glad for jeg ikke har haft de der onde plukveer på noget tidspunkt :-)

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Tullen85 skriver:

Jahh, meget snart :-D

Er nu også glad for jeg ikke har haft de der onde plukveer på noget tidspunkt :-)

mine er startet tidligt. er i dag 18+6 og har haft det en uges tid. det føles bare som en hård kugle i maven øv.

glæder mig til at se vidunderet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.