200% Prinsesse! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Liljesilas

Tillykke med det, det er vel nok nogle fine billeder af den bette prinsesse

Nu glæder jeg mig endnú mere til min kønsscanning om 17 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

lillemunk

M_Schwartz skriver:

Nøøøøøj hvor var det dejligt endelig at få bekræftet 100% at det er en lille prinsesse vi skal have! Eller rettere 200% som scanningsjordmoderen sagde! Der var INGEN tvivl..

Nu kan jeg begynde at vaske tøj og male værelset osv..

Maria 21+3 - Med 200% Prinsesse i maven!

Til det aller sidste billede ..... hmmm vi har ledt efter kønnet i dag og vi ledte længe og det jeg ser på dit billede tjaaaaa det syntes jeg bestemt ikke vi så i dag.
Jeg så nærmere 3 ting der forneden .... var det også det du så da i blev scannet ?????

Anmeld

12. januar 2010

lululupo

Tillykke..... Wow er helt vild med billedet af foden

Anmeld

12. januar 2010

Winnie

Tillykke med at det bliver en prinsesse  Rigtig fine billeder.

Anmeld

12. januar 2010

Maria.

lillemunk skriver:

Til det aller sidste billede ..... hmmm vi har ledt efter kønnet i dag og vi ledte længe og det jeg ser på dit billede tjaaaaa det syntes jeg bestemt ikke vi så i dag.
Jeg så nærmere 3 ting der forneden .... var det også det du så da i blev scannet ?????

Jeg synes faktisk ikke selve billederne svarer til det jeg så "live" på skærmen.. Scanningsjordmoderen sagde at når det er en kønsscanning før 23 hele uger ses skamlæberne (hor pige self.) som 3 hvide streger.. Hos drenge er pung og penis ret tydeligt fra uge 18..

Hva fik du af vide det blev?

Anmeld

12. januar 2010

Maria.

Tusind tak alle sammen.. Jeg glæder mig helt vildt til hun kommer ud om nogle måneder..

Anmeld

12. januar 2010

lillemunk

M_Schwartz skriver:

Jeg synes faktisk ikke selve billederne svarer til det jeg så "live" på skærmen.. Scanningsjordmoderen sagde at når det er en kønsscanning før 23 hele uger ses skamlæberne (hor pige self.) som 3 hvide streger.. Hos drenge er pung og penis ret tydeligt fra uge 18..

Hva fik du af vide det blev?

Hun var meget i tivl om det var drenge eller piger ... og jeg må gi hende ret.... nogle gange lignte det en tap og andre gange en revne..... Så jeg ved stadigvæk ikke hvad det bliver.
Skal til MD scanning på tirsdag. Så der håber jeg vi får det afvide.

Anmeld

12. januar 2010

Maria.

lillemunk skriver:

Hun var meget i tivl om det var drenge eller piger ... og jeg må gi hende ret.... nogle gange lignte det en tap og andre gange en revne..... Så jeg ved stadigvæk ikke hvad det bliver.
Skal til MD scanning på tirsdag. Så der håber jeg vi får det afvide.

Åhh Åhh.. Det bliver spændende så.. Glæder mig til at høre hva det bliver..

Anmeld

12. januar 2010

lillemunk

M_Schwartz skriver:

Åhh Åhh.. Det bliver spændende så.. Glæder mig til at høre hva det bliver..

Gør jeg selv.... ville så gerne snart ud og købe lidt til de 2 banditter

Anmeld

20. januar 2010

Nanna1985

Hvor ser hun rigtig fiiiin ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.