studiebøger..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

wamse

Så har jeg fået min første litteraturliste for første semester på pædagoguddannelsen 

Vil lige høre, hvor i andre har købt bøger henne? Findes der nogle specielle sider for studerende, hvor man kan købe dem brugt? Eller nogle sider på nettet, der er billigere end andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

DK

www.pensum.dk

Der har jeg købt mange bøger til de første år i mit studie. Det har altid fungeret for mig, og de bøger jeg har købt har svaret til beskrivelsen. Jeg er kun "holdt op" fordi at jeg nu går på kandidaten, og fagene er så specifikke og at kun 30 mennesker har det fag hvert semester, så der er næsten ingen bøger i "omløb" i forhold til bacheloren hvor alle 3-400 havde samme fag og bøger.

Du skal logge på, og så kan du søge i bøgerne. Både hos forhandlere og i brugte bøger. Det er hos de brugte bøger det er langt billigst. Du kan oprette en "køber" annonce, og senere en "sælger annonce" og med det samme se om din annonce matcher andres annoncer der vil sælge/købe.

God fornøjelse

Anmeld

12. januar 2010

Liljesilas

Hejsa

Jeg købte mine bøger under bogpriser.dk der kan du finde de billigste bøger. Jeg læser godt nok ikke til det samme som dig, men det er jo ligemeget 

Anmeld

12. januar 2010

LinLin

Jeg er pædagog og har da en del bøger fra seminariet... Måske du kunne sætte listen op her, så kan vi se om  jeg (eller nogle andre)  har nogen af dem du skal bruge

Anmeld

14. januar 2010

wamse

Mor til David skriver:

Jeg er pædagog og har da en del bøger fra seminariet... Måske du kunne sætte listen op her, så kan vi se om  jeg (eller nogle andre)  har nogen af dem du skal bruge

Hejsa 

Her er bøgerne jeg kommer til at mangle:

• Niels Jørgen Bisgaard og Jens Rasmussen red. (2005): Pædagogiske teorier. Billesø & Baltzer
  • Mogens Brørup, Lene Hauge og Ulrik Lyager Thomsen red. (2006): Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse
  • Benedicta Pécseli red. (2006): Idehistorie for de pædagogiske fag. Gyldendal
  • Lotte Rienecker og Peter Stray Jørgensen (2005): Den gode opgave - opgaveskrivning på videregående uddannelser. Samfundslitteratur.
  • Carsten Schou og Carsten Pedersen red. (2008): Samfundet i pædagogisk arbejde. Akademisk forlag. 2. udgave.

Så håber jeg du/i har nogle af dem, som i vil sælge

Anmeld

14. januar 2010

Lise

Kig altid på www.bogpriser.dk først. Noget jeg selv først fandt ud af aaaaaalt for sent.

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har fundet de billigste bøger til min uddannelse på saxo.com... Der får man 15% rabat som studerende.

Jeg læser serviceøkonomi, og selvom vi får special priser gennem handelshøjskolen er det billigere på saxo.com

Anmeld

14. januar 2010

wamse

Caroline86 skriver:

Jeg har fundet de billigste bøger til min uddannelse på saxo.com... Der får man 15% rabat som studerende.

Jeg læser serviceøkonomi, og selvom vi får special priser gennem handelshøjskolen er det billigere på saxo.com

Har været inde og tjekke siden, men de tager kun imod hævekortsbetaling og efter skilsmissen ejer jeg desværre ikke et kort, som jeg kan bruge på nettet.

Anmeld

14. januar 2010

N&J

wamse skriver:

Så har jeg fået min første litteraturliste for første semester på pædagoguddannelsen 

Vil lige høre, hvor i andre har købt bøger henne? Findes der nogle specielle sider for studerende, hvor man kan købe dem brugt? Eller nogle sider på nettet, der er billigere end andre.

Jeg har nogen du kan købe.. jeg blev færdig i sommeren 2008, så det er ikke så længe siden, ellers så gå ind på pensum.dk, der sælges alt, både lidt brugt og godt brugt, og der står hvad det koster hos de forskellige boghandlere..

Anmeld

14. januar 2010

LinLin

wamse skriver:

Hejsa 

Her er bøgerne jeg kommer til at mangle:

• Niels Jørgen Bisgaard og Jens Rasmussen red. (2005): Pædagogiske teorier. Billesø & Baltzer
  • Mogens Brørup, Lene Hauge og Ulrik Lyager Thomsen red. (2006): Den nye psykologi håndbog. Gyldendal uddannelse
  • Benedicta Pécseli red. (2006): Idehistorie for de pædagogiske fag. Gyldendal
  • Lotte Rienecker og Peter Stray Jørgensen (2005): Den gode opgave - opgaveskrivning på videregående uddannelser. Samfundslitteratur.
  • Carsten Schou og Carsten Pedersen red. (2008): Samfundet i pædagogisk arbejde. Akademisk forlag. 2. udgave.

Så håber jeg du/i har nogle af dem, som i vil sælge

"Den nye psykologi håndbog" har jeg, men i bogklubudg. (anden forside!) fra 2002... Men ved ikke hvor mange udgaver der er kommet frem til 2006 - og hvormeget der er ændret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.