Hvad skal jeg vælge, hvad skal jeg vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Anne85

...kan mærke at jeg lige skal ordentligt ind i "baby-udstyrs-markedet" igen

Første step... jeg vil ha ny baby alarm... til min søn havde vi super nova (den gamle model) og jeg hadede den... antennen gik konstant istykker, der var altid noget med batteriet eller laestationerne og når vi var sammen med andre der havde samme alarm gik de i hinanden.

Hvad har I andre?? Hvad er det bedste på markedet lige nu?? Er der mon kommet noget nyt siden sidst (små 3 år siden).... Fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Lostris

Vi har haft både en gammel super nova (den du beskriver, med antenne der går i stykker) og nu har vi den nye model. Vi er SÅ glade for den. Den gamle model kunne eksempelvis ikke række fra jorden op til os på 3. sal - det kan den nye. Faktisk kan jeg gå ca 100 meter op til vores bil, uden at forbindelsen til tøsens værelse ryger. Der er aldrig noget, der går i den vi har nu, som i den gamle. Modellen er meget væsentligt forbedret   Så jeg ville sige go for at købe den nye model herfra.

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Vi har også den nye SuperNova...og ELSKER den!

Anmeld

12. januar 2010

Mumto3

Jeg istemmer koret: Har den nye super nova og elsker den!!!! -vi havde også den gamle model og blev træt af den. Så købte jeg en ny (jeg kan faktisk ikke engang huske mærket nu) men den solgte jeg igen inden der var gået 14 dage, og købte så Super Nova i den nye model og det er bare et super godt køb!!!!

Anmeld

12. januar 2010

LotteGabriella

Lostris skriver:

Vi har haft både en gammel super nova (den du beskriver, med antenne der går i stykker) og nu har vi den nye model. Vi er SÅ glade for den. Den gamle model kunne eksempelvis ikke række fra jorden op til os på 3. sal - det kan den nye. Faktisk kan jeg gå ca 100 meter op til vores bil, uden at forbindelsen til tøsens værelse ryger. Der er aldrig noget, der går i den vi har nu, som i den gamle. Modellen er meget væsentligt forbedret   Så jeg ville sige go for at købe den nye model herfra.

Helt enig...har også den nye Supernova

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

Jeg vil anbefale dig en Padwico 903 - det er også den der er testvinder

Anmeld

15. januar 2010

Lise

SUPER NOVA!!!  

Den nye model har ikke den der dumme antenne, som kan knække..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.