Nogen der har erfaring med det? Godt/skidt?
Jeg kunne, helt drømme agtigt, godt tænke mig en en super nova, men har simpelthen ikke råd... så dette er et billigere alternativ, dog ikke hvis det er noget hø.
Så kom gerne med alle jeres gode råd og erfaringer 
Laura
Jeg har solgt kommunikations- radio i 35 år, men da jeg fik mit første barnebarn For 15 år siden fik hun en Walkie Talkie en såkaldt PMR radio ud i barnevognen
Og det var et suppe system som kunne række op til flere km og så var de radioer meget billiger en dem der blev solgt som babyalarm, som kun var noget af det mest simpel Walkie talkie der kunne købes, det var kun en sender i den en enhed og en modtager i den andre enhed Sender blev lagt i barnevognen og så modtageren ind i huset.
Men jeg kunne ikke forstå hvorfor et sådan babyanlæg skulle koster det dobbelt at hvad et sæt PMR radioer som var er et komplet sæt med sender og modtager i begge apparat Jeg kunne ikke finde anden forklaring end når nye forældre skal købe til deres kære barn så blev der ikke valgt det til den laveste pris.
Så derfor er mit råd til dem der skal købe et anlæg køb et godt sæt PMR radioer og evt. En ekstra mikrofon en lille dims der kan hæftes på ved siden af barnet og kan radioen ligge i bunden af vognen.
Du kan ser mere på :
http://midtkom.forumup.dk/about115-midtkom.html
Der kan du ogse skrive til mig på hvis du vil vide mere.
Mvh. Bestefar Ejnar
Anmeld