AV min ryg... hvad med en vikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

LineD

Uha uha uha, nu har jeg rigtig begivet mig ud i ukendt land...

Jeg fik under graviditeten en dejlig Babybjørn bæresele til Liam, og jo jeg bruger den da når jeg skal ligge tøj sammen og lidt andre småting her i huset, når han gerne vil være hos mig og ikke er tilfreds med at ligge selv...

Men for søren hvor jeg synes jeg får ondt i ryggen af at bære ham i den, og synes egentlig også han "hænger" lidt udsat, jeg synes ikke helt jeg kan stramme den nok ind til at det ikke føles somom han "dingler" lidt, specielt med hovedet...

Nu går jeg jo så i vikle/slynge tanker, og synes egentlig den der strækvikle ser SUPER smart ud, og ser ud til at støtte hovedet og resten af barnet ordentligt, men jeg har jo ikke en KLAP forstand på det.

Jeg søger noget der giver jævnt tryk både til mig og Liam når jeg bærer ham, ikke noget der er alt for kompliceret (kan ikke forlige mig med at skulle bøvle for meget) og så gerne noget jeg kan bruge til ham i forskellige positioner (opretsiddende, liggende osv)...

Kan i kloge tøser måske guide mig på vej til hvad der kunne være løsningen for mig? Prisen er underordnet, så længe det er godt til mig og ham, så må det koste hvad det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mor2piger

jeg vil helt klart anbefale en strækvikle da du både kan bære i vuggestilling og siddestilling og der er super god støtte til babys hoved

jo 5 meter stof kan godt virke uoverskueligt i starten men når først man har prøvet det et par gange er det ganske simpelt og tager ikke særlig lang tid.

og så er det klart det bedste jeg har prøvet med hensyn til min ryg da den giver støtte over hele ryggen og ikke kun skulderen, har også brugt en ringslynge, men i længere tid adgangen kan det godt mærkes i skulderne

smider lige et par billeder, først et da jeg har min datter i siddestilling og et i vuggestilling

strækvikler kan købes mange steder, blandt andet på tilbud her

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=517

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2010

MyBaby

mor2piger skriver:

jeg vil helt klart anbefale en strækvikle da du både kan bære i vuggestilling og siddestilling og der er super god støtte til babys hoved

jo 5 meter stof kan godt virke uoverskueligt i starten men når først man har prøvet det et par gange er det ganske simpelt og tager ikke særlig lang tid.

og så er det klart det bedste jeg har prøvet med hensyn til min ryg da den giver støtte over hele ryggen og ikke kun skulderen, har også brugt en ringslynge, men i længere tid adgangen kan det godt mærkes i skulderne

smider lige et par billeder, først et da jeg har min datter i siddestilling og et i vuggestilling

strækvikler kan købes mange steder, blandt andet på tilbud her

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=517

Kan man amme i en strækvikle? Eller er en ringslynge bedre til det?

Anmeld

10. marts 2010

dorthemus

MyBaby skriver:

Kan man amme i en strækvikle? Eller er en ringslynge bedre til det?

Ja det kan man godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.