hvad menes der med murren ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.148 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

luckas-mor

ja jeg spørg, fordi jeg hele dagen har haft en slag mavekrampe fornemmelse i maven, mest i den side lillemanden ligger i og jeg har oss fået meget mundvand ligesom når man har meget slem mavekrampe, sys bar ikk mavekrampen er så slem, og jeg har så samtidig nivende plukveer i maven og underlivet

det ku vel ikk være den der omtalte murren nogen mærker op til veer og fødsel?

hilsen natascha 35+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Lullaby

Murren er en slags ømhed forneden. Det er svært at forklare.

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

MorpåSjælland skriver:

Murren er en slags ømhed forneden. Det er svært at forklare.

nåer okii nogen skriver det er i maven,, jeg har en øm fornemmelse begge steder

Anmeld

11. januar 2010

LineD

tasse skriver:

ja jeg spørg, fordi jeg hele dagen har haft en slag mavekrampe fornemmelse i maven, mest i den side lillemanden ligger i og jeg har oss fået meget mundvand ligesom når man har meget slem mavekrampe, sys bar ikk mavekrampen er så slem, og jeg har så samtidig nivende plukveer i maven og underlivet

det ku vel ikk være den der omtalte murren nogen mærker op til veer og fødsel?

hilsen natascha 35+0

Jeg tror det er en "fornemmelses" sag Op til min fødsel beskrev jeg det også som murren i lænden og maven, jeg kan bedst beskrive det somom jeg egentlig bare havde det mærkeligt, jeg følte mig meget ved siden af mig selv, og synes det føltes somom musklerne spændte de omtalte stæder og ligesom en lille form for krampe/sitrende fornemmelse

Det kunne da godt lyde til du nærmer dig en fødsel

Anmeld

11. januar 2010

luckas-mor

LineD skriver:

Jeg tror det er en "fornemmelses" sag Op til min fødsel beskrev jeg det også som murren i lænden og maven, jeg kan bedst beskrive det somom jeg egentlig bare havde det mærkeligt, jeg følte mig meget ved siden af mig selv, og synes det føltes somom musklerne spændte de omtalte stæder og ligesom en lille form for krampe/sitrende fornemmelse

Det kunne da godt lyde til du nærmer dig en fødsel

det er oss sån jeg føler det..

sys nu godt han ku vente bar lidt for her er meget sne

men hvorfor ikk.. håber nu bare det er noget lillemanden gør ''for sjov''  indtil nu

Anmeld

13. januar 2010

baby2010

Jeg havde også omkring jul lidt "murren" i underlivet. Det føltes lidt som om han skruede sig ned i bækkenet. Nu er det imidlertid gået lidt væk igen 

Ih hvor er det altså spændende at tænke på de små basser snart kommer ud til os! Jeg er så spændt, at hver gang jeg mærker noget nyt, så tænker jeg "er det nu???". Pyha det er farligt, for der er reelt hele 7 uger til 

Anmeld

13. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

Jeg havde også omkring jul lidt "murren" i underlivet. Det føltes lidt som om han skruede sig ned i bækkenet. Nu er det imidlertid gået lidt væk igen 

Ih hvor er det altså spændende at tænke på de små basser snart kommer ud til os! Jeg er så spændt, at hver gang jeg mærker noget nyt, så tænker jeg "er det nu???". Pyha det er farligt, for der er reelt hele 7 uger til 

på fredag er der 1måned til termin.. nu har jeg haft det sådanne i 3 dage):

det er begyndt a være ligesom kraftige mens smerter ind i mellem men der er slet ikk noget reegelmæssigt ved det..

glæder mig også men jeg ved han ligger i bækkenet, det har han gjort 1½ måned efterhånden.. og så er der jo den hængemave
måske gider han bre snart ikke ligge derinde mer

Anmeld

13. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

det er begyndt a være ligesom kraftige mens smerter ind i mellem men der er slet ikk noget reegelmæssigt ved det..

glæder mig også men jeg ved han ligger i bækkenet, det har han gjort 1½ måned efterhånden.. og så er der jo den hængemave

Anmeld

13. januar 2010

baby2010

tasse skriver:

Så krydser jeg fingre for, at han er på vej ud!!

Jeg skal til JM i morgen - og håber virkelig også han har lagt sig ned i bækkenet. Det er jo masser af tid endnu, men jeg vil alligevel rigtig gerne have, at han snart gør det. Jeg kan slet ikke fornemme hvor han ligger - kun at han stadig bevæger sig meget rundt. Det med "hængemave" ved jeg heller ikke hvad er. Hvordan vidste du at det skete?

Anmeld

13. januar 2010

luckas-mor

baby2010 skriver:

Så krydser jeg fingre for, at han er på vej ud!!

Jeg skal til JM i morgen - og håber virkelig også han har lagt sig ned i bækkenet. Det er jo masser af tid endnu, men jeg vil alligevel rigtig gerne have, at han snart gør det. Jeg kan slet ikke fornemme hvor han ligger - kun at han stadig bevæger sig meget rundt. Det med "hængemave" ved jeg heller ikke hvad er. Hvordan vidste du at det skete?

det med hængemaven er noget jeg kalder mig fodi den er sunket helt nu,, (håber jeg hvertfald ellers falder jeg i den hihi)

jeg var rigtig øm i bæknet og da jeg så var til jdm sist fik jeg a vide hvorfor,, han havde simpelthen lagt sig ned hiihi jeg kan mærke hans hoved,,

ska til læge idag så håber jeg a ku få svar på om det er noget jeg ska være obs på.. og håber han vil prøve a ville skønne ham .. for det plejer han ellers ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.