Jeg kommer aldrig til at fatte, at man bevidst sårer sit barn sådan her.
Min eks har nu droppet alt kontakt til vores datter. Han har lukket hans telefon og har ingen anelse om hvor han er henne mere. Han har udskrevet sig selv fra psykiatrisk afdeling, og mit gæt er at han nu er et eller andet sted med den nye kæreste. Han fortalte mig, at hun nu ville have et barn, og det var han gået med til, for ellers ville han jo nok blive forladt af hende. Så efter 3 ugers bekendtskab er de igang med det nu. Hun lod ham ligge og køre rundt i hendes bil, han har intet kørerkort pga spirituskørsel, han havde ikke sovet i 4 døgn, han får stærke piller fra psyk. Så jeg skældte ud og så drak han igan, så nu vil han intet have med prinsessen har at gøre mere 
Jeg ved ikke hvad jeg skal svare hende mere, når hun spørger om hun må ringe til ham. Aner ikke hvad jeg skal svare når hun spørger om hvorfor han ikke kommer.
Hvad får et menneske til at gøre dette
Jeg har sendt ansøgningen afsted om eneforældremyndighed, for han magter på ingen måde at varetage hendes tarv. Jeg væmmes simpelthen ved hans modbydelige adfærd, og hans kæreste burde skamme sig, at støtte ham i denne adfærd. Føj, håber de 2 kommer til at sove dårligt resten af deres tid. Så mens de laver dette, ligger jeg nu hver dag med et barn, der græder sig i søvne.
Anmeld