min datter savner far så meget ;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

wamse

Jeg kommer aldrig til at fatte, at man bevidst sårer sit barn sådan her.

Min eks har nu droppet alt kontakt til vores datter. Han har lukket hans telefon og har ingen anelse om hvor han er henne mere. Han har udskrevet sig selv fra psykiatrisk afdeling, og mit gæt er at han nu er et eller andet sted med den nye kæreste. Han fortalte mig, at hun nu ville have et barn, og det var han gået med til, for ellers ville han jo nok blive forladt af hende. Så efter 3 ugers bekendtskab er de igang med det nu. Hun lod ham ligge og køre rundt i hendes bil, han har intet kørerkort pga spirituskørsel, han havde ikke sovet i 4 døgn, han får stærke piller fra psyk. Så jeg skældte ud og så drak han igan, så nu vil han intet have med prinsessen har at gøre mere

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare hende mere, når hun spørger om hun må ringe til ham. Aner ikke hvad jeg skal svare når hun spørger om hvorfor han ikke kommer.

Hvad får et menneske til at gøre dette

Jeg har sendt ansøgningen afsted om eneforældremyndighed, for han magter på ingen måde at varetage hendes tarv. Jeg væmmes simpelthen ved hans modbydelige adfærd, og hans kæreste burde skamme sig, at støtte ham i denne adfærd. Føj, håber de 2 kommer til at sove dårligt resten af deres tid. Så mens de laver dette, ligger jeg nu hver dag med et barn, der græder sig i søvne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

CarinaSB

puha .. jeg håber virkelig at han skammer sig noget så groft .. hva faen er det dog for en opførelse .. Han tænker jo kun på sig selv .. Det er jo synd for din lille pige .. hun er jo så lille at hun ikk forstår noget  

stort til jer 

Anmeld

11. januar 2010

Honningblomst

Når man ikke magter at tilsidesætte andres behov for egne, så opfører man sig som din x og mange andre forældre som åbenbart stadig er børn indeni.

Støt din datter, rum og anerkend at hun er ked og savner, andet er der vidst ikke at gøre...det har taget mig 3 år at slippe min x og alt hans skidt...jeg skal ikke bære det, han vælger hvad han gør og det er (desværre) uden for min magt og vilje.

STORT og forstående kram..

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Åhh det jeg rigtig ked af at høre. stakkels lille pige. 

Mange kram og tanker til dig og din datter 

Anmeld

11. januar 2010

Bare mig..

Puha, ja det lyder sørme ikke rart.

Et STORT kram herfra, og håber han kommer til sig selv igen, og indser hvad han gør ved hans datter.

Anmeld

11. januar 2010

Lullaby

Puha ja..

En af vores nære venner havde indtil for nylig en kone og 2 børn.

Pludselig en dag fortalte hun ham at hun havde fundet en anden, at hun ikke ville mere og jo hun ville flytte til Jylland.

Siden den dag har han og ungerne stort set ikke set hende. Hun kommer og går som det passer hende. Overholder ikke aftaler. Han bor stadig i huset med ungerne, hun er flyttet men har "glemt" dem selvom de, ifølge hende, er hendes et og alt.

Hun ringer ikke til dem eller noget. Ungerne er ulykkelige og han er også fordi de er.

Jeg er så ked af det på deres vegne... og på dine.

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Hvor er det dog en forfærdelig trist historie det efterhånden har udviklet sig til..hvor er det dog synd for din datter, at hun skal igennem det her og hvor må det være frygteligt for dig som mor, at stå med et barn der bare ingenting forstår og har et kæmpe afsavn indeni.

Jeg siger som Eva, at det bedste du kan gøre er at lytte og anerkende dit barns følelser og stå klar med masser af omsorg når hun krakelerer.

Det går ud over min fatteevne, at en mand så eftertrykkeligt kan tilsidesætte og afvise sit eget barn og opføre sig så afstumpet.

Jeg sender et stort  til dig og din datter.

Dorthe

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh mit hjerte gør ondt!!!

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Men jeg syntes faktisk at hun er bedre tjent uden sådan en idiot rent ud sagt. MEN - følelser og hjertet kender bare ikke til fornuft. Men måske er det bedst med en kold tyrker, for han er nok typen der vil svigte hende mange gange resten af hendes liv.

Stakkels pige. KRAM

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MorpåSjælland skriver:

Puha ja..

En af vores nære venner havde indtil for nylig en kone og 2 børn.

Pludselig en dag fortalte hun ham at hun havde fundet en anden, at hun ikke ville mere og jo hun ville flytte til Jylland.

Siden den dag har han og ungerne stort set ikke set hende. Hun kommer og går som det passer hende. Overholder ikke aftaler. Han bor stadig i huset med ungerne, hun er flyttet men har "glemt" dem selvom de, ifølge hende, er hendes et og alt.

Hun ringer ikke til dem eller noget. Ungerne er ulykkelige og han er også fordi de er.

Jeg er så ked af det på deres vegne... og på dine.

Hvordan kan NOGEN gøre sådan noget???? Jeg forstår det virkelig ikke.

Min kollega har også været alene med hans datter siden hun var 2. Så skred moren også og de så hende ikke siden...

SIMPELTHEN for meget!!!!...

Anmeld

11. januar 2010

Becks

Jeg har ingen ord, ville bare lige skrive at jeg har læst din indlæg..

Et STORT  til dig og din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.