Står alene meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Mortil2-87

Jaa som overskriften lyder synes jeg at jeg står næsten helt alene med vores datter for tiden. Min kæreste er bare ikk til og stikke i, og er bare så negativ omkring alt,. bare sån noget som at hænge hans vasketøj forkert så det bliver krøllet han gøre ham sur. Og når det kommer til vores datter synes han helt seriøst at hun først skal passes når hun er over et år, men samtidig vil han også gerne have alene tid med mig, og putte og hvad der ellers hører til kærsterier.. Han tager alting lidt som et selvføgelighed at jeg altid tager Malou(vores datter på 4½ mdr) Det lidt lige som om han er ved af kører træt i at være far og bare komme hjem efter arbejde.. Kan bare ikk overskue altid og skulle være på med hensyn til alting. Har prøvet og få snakket med ham omkring nogle ting, men det eneste jeg får ud af det er et ja ellers stilhed hvor han ingenting siger..

(.. SKAL LIGE SIGES AT HAN KYSSEDE MED EN ANDEN DA MALOU KUN VAR 1½ MDR GAMMEL) Men det har vi fået løst..

Undskyld skulle bare lige af med det.. !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Bavianis

Det skal du da ikke undskylde! Det lyder da bare rigtigt træls!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige eller give dig af gode råd, da jeg jo ikke kender dig eller din kæreste. Det eneste jeg kan sige er, at det oplever jeg også med min kæreste en gang i mellem - det hele er bare træls, og man er træt af hinanden. Jeg kunne forestille mig at det kan komme der hvor I er nu, med et lille barn der tærer på kræfterne. Jeg har været sammen med min kæreste en del år nu, og når jeg oplever disse "faser", så skal jeg bare hele tiden huske mig selv på, hvor godt vi også har det, og alt det jeg elsker ham for. Selvom det kan være RET svært i den periode man bare synes han er lam og egoistisk...

Pøj pøj med overskuddet og parforholdet.

Knus og kram.

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

tror det er meget naturligt at man kan køre sur i hverdagen med et lille barn. vores forhold har haft store kriser siden den yngste blev født....og ogen dage synes jeg det er op af bakke det hele.

kan ikke rådgive dig.....men bare sende dig et trøste håber i finder ud af det

Anmeld

11. januar 2010

Mortil2-87

Det er bare så svært og holde modet oppe når han kører sån på mig.! Meget hurtig til og svare tilbage, men når der så går et stykke tid så er han så god som ny og ingenting er sket!..

tror også bare han er inde i en periode hvor det måske er lidt kedeligt den hverdag han er i nu !. Hader bare og føle mig som lorten  Og vil heller ikk være for ked af det så Malou kan mærke det for meget på mig..!! For så bliver det først hårdt hvis hun også starter

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

micha skriver:

Det er bare så svært og holde modet oppe når han kører sån på mig.! Meget hurtig til og svare tilbage, men når der så går et stykke tid så er han så god som ny og ingenting er sket!..

tror også bare han er inde i en periode hvor det måske er lidt kedeligt den hverdag han er i nu !. Hader bare og føle mig som lorten  Og vil heller ikk være for ked af det så Malou kan mærke det for meget på mig..!! For så bliver det først hårdt hvis hun også starter

jeg tror også det er vigtigt at du fortæller ham helt tydeligt hvordan du har det og hvorfor.

jeg har prøvet et forhold hvor jeg konstant skulle sætte en facade op så mine børn ikke opdagede hvor dårligt det stod til.... den holder ikke. børn kan mærke når mor og far har det skidt. det påvirker dem langt mere end man lige tror.

Anmeld

11. januar 2010

Amelia<3

Jeg syntes helt klart at du skal fortælle ham hvordan du har det og om dine følelser. Det samme har jeg og min mand været igennem, jeg skulle gøre ALT, fra at passe vores datter, (hun er 7 mdr nu) men siden hun var 4 mdr skulle jeg klare det hele selv, + lave mad, gøre rent osv. og jeg følte altid at han var efter mig, og at det ikke var godt nok det jeg gjorde. Jeg fik nok og sagde det ham, og siden den dag har han været meget bedre til at hjælpe, og specielt med vores datter

Anmeld

12. januar 2010

Mortil2-87

Jeg må simpelthen tage fat i ham og sige jeg har mere brug for hjælp! så vi ikke kun går rundt og er negative..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.