Er det okay ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Na-Wi

Håber i kan fortælle mig om det er iorden det jeg gør eller ikke?

Da jeg er nybagt mor til William på 2 mdr så må jeg ærligt indrømme at jeg ikke har en skid forstand på børn.. Jeg prøver mig frem og prøver at lærer ham at kende hehe..

MEN mht hans søvn så har jeg fundet ud af at hvis jeg har ham oppe om aftenen i 3 timers tid hvor vi bare leger og hygger så kan han sove i 7 timer i træk om natten..

Er det okay jeg har ham oppe så lang tid af gangen om aftenen ? Eller skal jeg lade ham sove lidt om aftenen og så lade ham vågne hver 2-3 time om natten ?

Aner ikke hvad der er rigtigt eller forkert så please kom med et godt råd

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Na-Wi

- skriver:

er han træt og du bare holder ham kørende, så det synd.

Men er det fordi han kan g i hygger så intet problem vel og mærke han vokser som han skal

Han er ikke træt, han giver den gas smiler og pludre men så efter de der 3 timer bliver han træt og så får han lige lidt mad og bliver puttet så sover han bare.. Det er bare mere om det er godt eller dårligt at han kan sove så mange timer i træk ?

Anmeld

11. januar 2010

Pige2009

Det lyder som om, du har fat i det helt rigtige Min datter er også vågen 3-4 timer om aftenen, hvor vi hygger og leger, men hun sover til gengæld ikke så lang tid ad gangen som din søn. Hvor er det dejligt for dig...

Anmeld

11. januar 2010

RumlesMor

Børn er forskellige...og hvis han er glad og trives i de vågne timer, så pris du dig lykkelig at han kan sove så længe i et træk. Min datter var heller ikke mere end 3 måneder før hun sov det meste af natten.

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes da det lyder perfekt, hvis det funger for jer

Vi er af den slags der ikke nødvændigvis går ind for faste sengetider, men det har altid fungeret ok. Idun er b-barn og er også længe oppe om aftenen, når hun ikke skal tidligt op

Anmeld

11. januar 2010

4kløver

min sover også de 7 til 8 timer.. og hun er også legehumør om aften

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Så længe han ikke er træt eller overtræt så der ikke noget forkert i det.

Anmeld

11. januar 2010

Na-Wi

hvor er det dog dejligt at høre fra andre at jeg har fundet den rigtige løsning på hans søvn .. og ja det giver mig meget mere overskud at jeg kan sove om natten uden at blive vækket konstant Han vokser og tager på som han skal..

1000 tak for jeres svar

Anmeld

11. januar 2010

Livas mor

Lyder som om du har fat i den rigtige ende!

Vores Liva er 10 uger på onsdag og vi havde i dag besøg af sundhedsplejersken! Liva er begyndt at kunne sove i meget lange stræk om aftenen, og vi har indtil nu vækket hende hvis hun sov mere end 5 timer om natten og givet hende mad hver 3 time om dagen.

Men vores sundhedsplejerske sagde at vi sagtens kunne prøve at lade hende sove igennem til hun selv ville vågne om det så var 3-8 timer, da hun tager fint nok på i vægt og spiser sine 6-7 måltider om dagen!

Så det lyder som om det fungerer for jer.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.