skal jeg være nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

nuggie

Jeg er gravid for anden gang, første gang er godt nok 11 år siden jeg er i uge 18. og her ikke mærket liv endnu   jeg synes at det er lide mærkeligt, da jeg er anden gangs gravid.

jeg skulle have været til JM i onsdags men det er blevet flyttet til den 20.

jeg tænker på om ens vægt betyder noget for hvornår man mærker liv? jeg vejer 30 kg. mere end første gang

jeg tænker på om jeg måske kan gå til lægen, kan de lytte efter hjertelyd på nuværende tidspunkt?

jeg kan bare ikke slippe tanken om at der er noget galt men forhådenlig er det bare indbilning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

LouiseNielsen

Altså jeg mærkede liv allerede i uge 15 denne gang og jeg er 2gangs gravid.

Er du meget nervøs ville jeg da ringe til lægen, elller fg og spørge dem deroppe om du kan få lov til at komme og få lyttet til babyen...

Anmeld

11. januar 2010

Hyner

Jeg ville nu ikke være vildt nervøs... Jeg er selv 2.gangs gravid og jeg mærkede først liv i uge 18.. Tror da også de ekstra kilo har noget at sige og så hvor barnet ligger i forhold til moderkagen selvfølgelig...

Men hvis du virkelig har det skidt med at gå så længe inden jm så kontakt da læge eller fg... De er jo til for at berolige og hjælpe os...

Knus Henriette

Anmeld

11. januar 2010

nuggie

tak for svarene. jeg tror at jeg ringer til min læge i morgen.

Anmeld

11. januar 2010

Tdittmann

Jeg er 3.gangsgravid og mærkede først liv i uge 21/22 så jeg ville måske vente og se tiden an.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.