Ølstykke :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Bebbs

Hej alle,

Jeg bor i Ølstykke, har termin den 2. marts. Går fra arbejde den 19. januar, så det er snart.

Jeg har boet i Danmark i 3 1/2 år, kommer fra Sverige. Kender ikke så mange i Danmark og vil dermed gerne komme i kontakt med flere så barsels-tiden ikke bliver alt for osocial.

Jeg bori hus sammen med min mand, vår udvekslingstuderande fra Tyskland og våra 2 katter og 1 hund. Jeg er 26 år.

Så I er alle velkomne at skrive tilbage til mig, og specielt om du bor tæt på så vi måske også kan træffes.

VH Elinor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

mek-83

Hej Elinor.

Velkommen til

Jeg er selv første gang´s gravid med termin d. 5 maj, så glæder mig enormt meget og ville også rigtig gerne have et barsels netværk, jeg går på barsel omkring d. 7 april.

Bor i st. lyngby ikke langt fra skævinge, så unne være dejligt med et netværk i omegnen.

Mvh Maria 23+4

Anmeld

11. januar 2010

Bebbs

Hej Maria,

Hvad sjovt med respons. Jeg Jeg kiggede lidt på din side og ser at du også skal føde på Hillerød. Hvor går du på jordmoder besøg henne?

Vil være meget interessant at lære dig bedre at kende.

KH Elinor

Anmeld

14. februar 2010

Kamelia

Hej Elinor

Tillykke med den kommende baby.

Jeg bor tæt på Ølstykke, nær Stenløse. Menjeg er jo godt nok en gammel krage....hi hi!!

Knus

Kamelia

Anmeld

15. februar 2010

mek-83

Hej Igen.

Fik aldrig svaret sidst da jeg have glemt at gemme indlæget

Ja skal også føde på hillerød, men går til Jordmor på Frederikssund, hvor går du til jordmor henne af?

Er du så gået på barsel nu, eller hvornår skal du det?

Maria 28+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.