Sikke en dejlig side...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2008

C.T.S.L.W.L.T

Hej Alle

Jeg er også på netbaby, men har nu også fundet herind. Det er en super opbygning og dejligt, at man kan se alle indlæggene efter hinanden i stedet for hele tiden skal tilbage og så vente på at et nyt svar bliver åbnet som på NB. Nå men der sker da ikke meget herinde.

Jeg har termin på tirsdag d. 6 maj...uha det nærmer sig:D jeg synes det er en blanding af slet ikke at kunne vente mere og så en nervøsitet for om fødslen nu går godt, om bebs i maven er sund og rask osv. Jeg tror nu at det hele nok skal gå godt, men indimellem melder de andre tanker sig også. Jeg er ogs meget spændt på fødslen...glæder mig, selvom jeg jo ved, at det kommer til at gøre så ondt så ondt, men så får jeg jo også min dreng i armene(H) På den anden side er det også skræmmende med det store ansvar der følger med, selvom jeg er overbevist om, at det skal min kæreste og jeg nok klare...hehe hele tiden frem og tilbage med tankerne i mit hoved...nå i hvertfald er det underligt at tænke på at det her måske bliver den sidste weekend hvor der kun er min kæreste og jeg herhjemme...men nøj hvor jeg glæder mig.

Jeg håber bare at strejken snart er slut, så man ikke bare bliver sendt hjem efter 4 tiimer. Jeg havde nu ikke tænkt mig vii skulle være der i mange dage, men det er da rart selv at have valget...og lige se hvordan det går med amningen osv.

Sine 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

Miss Tina

Hej Sine..

Ja, vi har ik været så aktive herinde. Er selv på NB og kan sidde og blive hys når man venter på at svaret kommer frem på indlæg.

Jeg kan forstille mig at det er mange tanker der melder sig lige før terminen, jeg har ik selv oplevet dem, da jeg fødte 4 uger før tid. De eneste taker der kom her, var om jeg virkelig kunne klare det. Det er er jo et stort ansvar at få.
Så lige der kunne jeg se fordelen i at føde før tid, ingen "underlige" tanker. Tilgengæld gik jeg i "panik" da jeg blev flyttet til fødegangen, vidste hverken ud eller ind. Skulle ha snakket med jm 10 dage senere om forløbet og smertedækning, så imellem veer måtte jm fortælle hvad der var af muligheder for mig.
Jeg nåede at få bistik i lænden (saltvand sprøjtet ind), det gør vildt ondt at få, men hvor det bare virker. Havde aldrig hørt om det i forbindesle med smerter.

Selv om jeg ik havde en masse tanker før fødsel, så kom de bagefter. Var det det rigtige at få et barn?? Kunne jeg klare det ved siden af min uddannelse?? Hvad nu hvis han bliver syg?? Hvad hvis farmand pludselig vil være der?? Hvordan skal min hverdag kunne fungere?? Men tror nu at det er helt normalt tanker.

Men ville nu bare ønsker dig hjertelig velkommen og sender en masse ve-støv

Miss Tina & Bastian 080408

Anmeld

4. maj 2008

C.T.S.L.W.L.T

Hej Tina

Først stort tillykke med din søn :D Det er så dejligt at høre om alle jer der allerede har født...s glæder jeg mig bare helt ustyrligt meget.

Puha det lyder til, at det har været en hård omgang for dig md at føde 4 uger for tidligt og ikkee have nået at blive helt klar og snakket fødselsforløb eller noget, men dejligt at det alligevel gik og går godt! men jeg kan skisme godt forstå du panikkede...for 4 uger siden var jeg heller ikke parat som jeg er nu. Jeg ha godt hørt om de bistik og har selv tænkt at det ville jeg prøve, så det er dejligt at høe at det virker.

Ja tankerne melder sig nok både før og efter fødslen, for alting må jo se anderledes ud når man står med sit barn i armene, og hormonerne går jo helt amok, så jeg tror bestemt, at det er helt normalt at have disse tanker. Og man klarer det jo altid når det kommer til stykket. Men held og lykke med din lille ny:)) og tak for velkomsten og ve-støv;)

Jeg har i øvrigt bare så mange plukveer og synes nu de bider en del...har da vågnet af dem flere gange de sidste nætter og har da også flere gange haft lidt tegnblødning i løbet af ugen, så jeg håber det betyder at der snart sker noget...

Sine 39+5

Anmeld

9. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har du mon født? Ønsker dig en masse held og lykke - og evt. tillykke? - med fødslen og din lille guldklump.

:) Karoline

Anmeld

12. maj 2008

C.T.S.L.W.L.T

Nej jeg har ikke født endnu! jeg troede jo jeg lige var heldig i sidste uge, men nej...ikke engang bidende plukveer eller noget nu. Nå men det er jo da til at sse en ende på. Skal til jordemoder på torsdag og så får jeg jo en tid til undersøgelse på sygehuset og forhåbentlig igangsættelse (Hvis jeg ikke har født inden selvfølgelig:P) Og det er jo dejligt at være gravid, selvom det godtnok har været hårdt her i sommervarmen, så en uges tid mere går jo nok også. Men det er da helt vildt så utålmodig man bliver!

Men tak anyway:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.