Hej Alle
Jeg er også på netbaby, men har nu også fundet herind. Det er en super opbygning og dejligt, at man kan se alle indlæggene efter hinanden i stedet for hele tiden skal tilbage og så vente på at et nyt svar bliver åbnet som på NB. Nå men der sker da ikke meget herinde.
Jeg har termin på tirsdag d. 6 maj...uha det nærmer sig:D jeg synes det er en blanding af slet ikke at kunne vente mere og så en nervøsitet for om fødslen nu går godt, om bebs i maven er sund og rask osv. Jeg tror nu at det hele nok skal gå godt, men indimellem melder de andre tanker sig også. Jeg er ogs meget spændt på fødslen...glæder mig, selvom jeg jo ved, at det kommer til at gøre så ondt så ondt, men så får jeg jo også min dreng i armene(H) På den anden side er det også skræmmende med det store ansvar der følger med, selvom jeg er overbevist om, at det skal min kæreste og jeg nok klare...hehe hele tiden frem og tilbage med tankerne i mit hoved...nå i hvertfald er det underligt at tænke på at det her måske bliver den sidste weekend hvor der kun er min kæreste og jeg herhjemme...men nøj hvor jeg glæder mig.
Jeg håber bare at strejken snart er slut, så man ikke bare bliver sendt hjem efter 4 tiimer. Jeg havde nu ikke tænkt mig vii skulle være der i mange dage, men det er da rart selv at have valget...og lige se hvordan det går med amningen osv.
Sine 39+3
Anmeld