bedstes opskrift på at være bedste...er den det bedste ;-) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

BOBS

Et af mine barns bedster mener ikke mit barn får noget specielt ud af at se ham så meget nu her (mit barn er 15 mdr.) som bedsten siger er barnet jo ligeglad lige nu...og de altid kan se mere til hinanden når min søn bliver større...og jeg er uenig i dette men accepterer selvfølgelig at det er sådan.

Nogen der har "ekspertviden"? min søn kan jo sagtens genkende de forskellige, og det er jo ikke kun mig og faderen, der nu bringer lys i hans øjne. Han bliver også glad over at se f.eks. de i min eller mandens familie han ser jævnligt.Jeg har tilbudt bedsten at bringe og hente mit barn hvis det er...

det er ikke noget jeg er sur/såret over (mere) eller noget men mener bare ikke hun har ret. det skal siges at min mand og jeg har været uenige med denne bedste men det var da vi blev "gode venner" igen dengang, at hun sagde dette.

Måske kan hun også have ret ? at hende og min søn sagtens kan få noget ud af hinanden når han bliver ældre? hver ting til sin tid jo ?

hmmm ??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

BOBS

ja det skulle så have været anonymt ha ha ha ha når men indlæggene håber jeg vælter ind! ha

Anmeld

10. januar 2010

BOBS

hov slet ikke nogen med erfaring ?  eller råd ?

skal lige siges at mit barn har fire hold bedsteforældre da begge mine og mandens forældre er skilt...men min mor og hendes mand er desværre "ressourcesvage" min far og hans familie bor langt væk og det samme gør mandens.....

når men det jeg egentlig ville høre var om den her bedste måske kunne have ret, og hende og mit barn alligevel kunne få en del glæde af hinanden senere, selvom hun ikke mener mit barn har noget ud af det nu....!!??

Anmeld

10. januar 2010

JustAnotherName

Grundstene lægges allerede i en meget tidlig alder til at få et godt, trygt og nært forhold....hvis du spørger mig!

Selvfølgelig aner babyer ikkke en disse i starten om, hvem der er hvem.
Men ret hurtigt, lærer de at skelne og dernæst genkende. Og allerede DER er der noget igang, hvis man vil bygge et godt forhold op til dem. Det er min klare overbevisning.

Så jeg mener ikke denne bedste har ret i at det bare kan vente...
...Og hvorfor dog vente, når hun har det skønneste 15 måneder gamle barnebarn at kunne nyde NU ?!?! 

Anmeld

11. januar 2010

BOBS

JustAnotherName skriver:

Grundstene lægges allerede i en meget tidlig alder til at få et godt, trygt og nært forhold....hvis du spørger mig!

Selvfølgelig aner babyer ikkke en disse i starten om, hvem der er hvem.
Men ret hurtigt, lærer de at skelne og dernæst genkende. Og allerede DER er der noget igang, hvis man vil bygge et godt forhold op til dem. Det er min klare overbevisning.

Så jeg mener ikke denne bedste har ret i at det bare kan vente...
...Og hvorfor dog vente, når hun har det skønneste 15 måneder gamle barnebarn at kunne nyde NU ?!?! 

tusind tak for dit svar...ja mener nøjagtig det samme som dig...men må jo acceptere at hun tilsyneladende ikke virker interesseret??? der er jo nogle der ikke er til den størrelse (selvom jeg ikke forstår at man kan have det sådan med ens eget barnebarn)

Mener også at et tæt forhold skulle grundlægges nu..., og ja prøvede så at lave en anonym men den gik ikke ha ha så det drejer sig om min lille datter på 1 år..har kun et barn....og ja hun er bare det skønneste (synes man jo altid selv ikke)

hmmm ja må acceptere det men det rører klart mit moderhjerte, og forstår det ikke....men tusind tak for dit svar...blev ski helt pinlig over at INGEN svarede allerførst

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

faldt lige over dit indlæg.

jeg tror din bedste har delvist ret i at barnet sagtens kan få et godt forhold til vedkomne når din datter bliver lidt ældre.

men jeg undrer mig over den indstilling...for hvis bedste ikke ønsker et godt forhold til sit barnebarn nu, hvorfor så senere? min mands forældre er glade for børnene når de er sammen med dem, men den eneste de ber om lov til at få alene tid med....er min mands søn fra et tidligere forhold..... det undrer mig meget..... men da de har kendt ham væsentligt længere end de har kendt de andre...ja så har jeg valgt ikke at kommentere det ydeligere.

Anmeld

11. januar 2010

SaNiNa

Har ingen erfaring.

men syntes bestem at det er utrolig ærgelig at bedste fra skriver sig tid ´sammen med jeres vidunder.

min dejlig lille Nicklas på knap 7 måneder genkender bestem allerede ander end os og især hans moster han lyser helt op når han ser hende og elsker at være hos hende.

Men I kan jo ikke gøre så meget hvis bedste ike syntes det er rigtig nu, og beste kan jo osse have ret til dels.

Anmeld

11. januar 2010

BOBS

tak for jeres svar.... ja jeg undrer mig også over det...men så er det dejligt at mit barn har en tæt kontakt til pseudo bedster man vil jo bare så gerne at de har en god kontakt til deres "rødder" mens de har dem...det der undrer mig mest er at det er vedkommendes første barnebarn....og synes vi har prøvet men altså ja...man kan ikke tvinge og der er nok i sidste ende en mening med galskaben. Tænker også de kan have et fint forhold senere men nu er den lille trold jo så godt med..og det er altså en lille dame der vælger til og fra...Er i hvert glad for at jeg giver hende muligheden for dette, og håber hun bliver glad for det når hun bliver større...at det ikke var os der valgte til/fra pga. andre uoverensstemmelser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.