Virker jeres pinkode disse dage på SU.dk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Malene84

iiihhhh... jeg skal ind og lure og evt. søge barselsklip - men jeg får denne besked, når jeg prøver at logge ind:

Der opstod en systemfejl (fejlkode 2031). Prøv igen senere eller kontakt KMD.

Kan I komme ind på jeres?

Fik samme besked i tirsdag og har siden bestilt ny kode - prøvede den så idag, og ja fik så samme besked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

smokin

Malene84 skriver:

iiihhhh... jeg skal ind og lure og evt. søge barselsklip - men jeg får denne besked, når jeg prøver at logge ind:

Der opstod en systemfejl (fejlkode 2031). Prøv igen senere eller kontakt KMD.

Kan I komme ind på jeres?

Fik samme besked i tirsdag og har siden bestilt ny kode - prøvede den så idag, og ja fik så samme besked

Nej det er en fejl fra SU. Rigtig irriterende!!

Og de har ikke horisont på hvornår det bliver fikset.

Anmeld

10. januar 2010

Malene84

aaahhhh taaaaak... du har reddet min dag. Nåede at flyve helt op i det røde felt - lortet skal bare virke NU. hahah

tak for hjælpen

Anmeld

10. januar 2010

smokin

Malene84 skriver:

aaahhhh taaaaak... du har reddet min dag. Nåede at flyve helt op i det røde felt - lortet skal bare virke NU. hahah

tak for hjælpen

Det er bare så irriterende!!

Grinte da jeg læste din besked - for det var mig for et par dage siden!

Anmeld

10. januar 2010

Jules

Eeeeeej det er bare løgn Jeg har os bestilt ny kode... Det jo ikke fedt hvis lortet ikke virker alligevel... Jeg har seriøst brug for at komme ind og godkende det lån

Anmeld

10. januar 2010

Malene84

Jules skriver:

Eeeeeej det er bare løgn Jeg har os bestilt ny kode... Det jo ikke fedt hvis lortet ikke virker alligevel... Jeg har seriøst brug for at komme ind og godkende det lån

PRÆCIS... jeg nåede også at bestille ny kode - kunne ikke forstå hvorfor min gamle kode ikke virkede - men det er jo klart hvis hele lortet er nede

Anmeld

10. januar 2010

kiroo

Malene84 skriver:

PRÆCIS... jeg nåede også at bestille ny kode - kunne ikke forstå hvorfor min gamle kode ikke virkede - men det er jo klart hvis hele lortet er nede

hele lortet er ned der er rigtig mange mennesker der ikke har fået sit su. lån her i januar, fordi de laver om i deres system, kunne være de laver det om til bagud betalt i stedet for forud betalt..

Anmeld

13. januar 2010

Malene84

SERIØST... skriv når jeres virker - er stadig pissed

Anmeld

19. januar 2010

Malene84

Virker jeres koder nu?

Anmeld

19. januar 2010

Trine89

Hey,

Jeg syns lige jeg ville gøre op mærksom på at min kode ind til su.dk har virket hele dagen og virker også nu

Måske det hele virker nu.

Knus Trine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.