3D scanning i 14.uge:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.360 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Simplyred

Så er endnu en scanning overstået....-babyen er checket uberalles og alt ser ud til at være perfekt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Anne85

Ej hvor sjovt... tror aldrig jeg har set et så tidligt 3d billede... hvor er baby bare fin allerede.

Har I fået svar på moderkage biopsi?

Anmeld

10. januar 2010

Simplyred

Ja, er det ikke vildt?! )

Vi får først svar på tirsdag, men synes nu at gennemscanningen i går gav mig ro i sindet....-nakkefolden var pefekt (skal være mellem 1 og 2 mm, og den var 1,2) og næseryggen var fint udviklet, så intet der tydede på Downs...Og bebsen voksede præcis som den skulle, så intet der tydede på de andre kromosomfejl hellere.....-selvfølgelig får vi det først 100 % sikkert at vide på tirsdag, men jordemoderen mente godt vi kunne slappe af allerede)

Anmeld

10. januar 2010

Anne85

Thomsen77 skriver:

Vi får først svar på tirsdag, men synes nu at gennemscanningen i går gav mig ro i sindet....-nakkefolden var pefekt (skal være mellem 1 og 2 mm, og den var 1,2) og næseryggen var fint udviklet, så intet der tydede på Downs...Og bebsen voksede præcis som den skulle, så intet der tydede på de andre kromosomfejl hellere.....-selvfølgelig får vi det først 100 % sikkert at vide på tirsdag, men jordemoderen mente godt vi kunne slappe af allerede)

Ej hvor dejligt... stort tillykke  

for at alt er som det skal være... men det tror jeg da bestem... ellers ville jordemoderen nok ikke turde give jer håb på den måde.

Ih blir helt misundelig... jeg vil også se bebs i 3D... meeen... tror ikke manden kan overtales til flere x 3D (+ de to tryghedsscanninger vi har været til og den kønsscanning i skal til d. 24. )

Anmeld

10. januar 2010

Anne85

Thomsen77 skriver:

Ej hvor dejligt... stort tillykke  

for at alt er som det skal være... men det tror jeg da bestem... ellers ville jordemoderen nok ikke turde give jer håb på den måde.

Ih blir helt misundelig... jeg vil også se bebs i 3D... meeen... tror ikke manden kan overtales til flere x 3D (+ de to tryghedsscanninger vi har været til og den kønsscanning i skal til d. 24. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.