Min fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

mini86

Vandet gik kl 05:30 om morgenen, jeg vågnede og skreg (ups) david ind i hoved at han skulle lætte sin røv fra sengen fordi jeg ikke kunne stoppe med at tisse i sengen Haha.. Troede seriøst jeg tissede...

Nårh men jeg fik derefter 2 veer med 20 min mellemrum, og de var ikke så slemme, (skal lige siges at mine veer sad i mine lår... normalt sidder de vidst i underliv/nederste del a maven og i rykken)

Efter min sidste ve med 20 min i mellem, måtte jeg på wc. det stod ud a alle ender på mig  Det  eneste jeg tænkte var bare "JUBBBIIII så slipper jeg for et laumant" (staves)

Vi fik ringet til Davids søster som skulle med til fødslen og hun kom kl 07:00..

Kl 07:10 fik jeg min føste virkelig "av-ve" og så kom de ellers med 2-3 min i mellem.! Da kl var 07:30 tog vi på sygehuset da jeg virkelig følte jeg skulle ski*e.. Blev undersøgt af en jordmor, som konstaterede at jeg var 9 cm åben og så fik jeg ellers en skidebalde af den anden verden.. For nu skulle de jo stresse rundt pga mig... Når når når.. Jamen de startede jo med at sige jeg først skulle komme når der var 5 min mellem mine veer, eller hvis jeg ikke kunne holde det ud mere, ingen havde fortalt at man ren faktisk kan føde af veer med 2-3 min i mellem  Der var mange der skulle føde den dag, så Gentofte hospital havde ingen ledige fødestuer, dvs, jeg skulle føde i et undersøgelses lokale.. da kl var 08:00 fik jeg en stue, og fik ENDELIG lov at præsse.!

08:25 er emma så født, 3 præsseveer  hun var 50 lang og vejede 3150 G, sund og fin lille pinsesse..

Nu er hun 4 år og så sjov at være sammen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

CS

Haha tak for din skønne beretning - det er lige før jeg kunne se det for mig...og er lige ved at tisse i bukserne af grin

Tillykke med den skønne prinsesse

Christina

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Haha... Sikke en historie. Det er da helt vildt langt ude, at skælde dig ud. Jeg syntes da ikke du blev hjemme for længe. Du havde det jo ikke slemt eller noget.

Anmeld

10. januar 2010

Winnie

Ha ha, en sjov FB  Det var godt nok hurtigt at du fødte, og du kunne jo næsten ikke være kommet ind hurtiger. Sikke en underlig måde at modtage dig på

Anmeld

10. januar 2010

mini86

hehe jeg vil sige at de er ikke rigtig kloge på det sygehus...

Men hende der tog i mod emma var så negativ hele forløbet igennem og brokkede sig totalt meget...! Så skal man bare ikke have sådan et job.! Sikke en ja undskyld sproget men kælling!

Hun skal slet ikke skælde en gravid kvinde ud, hun skal bare passe sit  job.! Og hver gang jeg sagde NEJ til noget gjorde hun det alligevel... Så som at mase lattergas masken ned i hoved på mig, så jeg var ved at blive kvalt.! havde sagt jeg under ingen omstendigheder ville have smertestillende under fødslen, jeg ville mærke det hele og min datter skulle ikke dopes... Og alligevel gjorde hun sådan.! GRRR! Nårh men hvad hehe jeg skal heldigvis aldrig føde der igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.