Vandet gik kl 05:30 om morgenen, jeg vågnede og skreg (ups) david ind i hoved at han skulle lætte sin røv fra sengen fordi jeg ikke kunne stoppe med at tisse i sengen
Haha.. Troede seriøst jeg tissede...
Nårh men jeg fik derefter 2 veer med 20 min mellemrum, og de var ikke så slemme, (skal lige siges at mine veer sad i mine lår... normalt sidder de vidst i underliv/nederste del a maven og i rykken)
Efter min sidste ve med 20 min i mellem, måtte jeg på wc. det stod ud a alle ender på mig
Det eneste jeg tænkte var bare "JUBBBIIII så slipper jeg for et laumant" (staves)
Vi fik ringet til Davids søster som skulle med til fødslen og hun kom kl 07:00..
Kl 07:10 fik jeg min føste virkelig "av-ve" og så kom de ellers med 2-3 min i mellem.! Da kl var 07:30 tog vi på sygehuset da jeg virkelig følte jeg skulle ski*e
.. Blev undersøgt af en jordmor, som konstaterede at jeg var 9 cm åben og så fik jeg ellers en skidebalde af den anden verden.. For nu skulle de jo stresse rundt pga mig... Når når når.. Jamen de startede jo med at sige jeg først skulle komme når der var 5 min mellem mine veer, eller hvis jeg ikke kunne holde det ud mere, ingen havde fortalt at man ren faktisk kan føde af veer med 2-3 min i mellem
Der var mange der skulle føde den dag, så Gentofte hospital havde ingen ledige fødestuer, dvs, jeg skulle føde i et undersøgelses lokale.. da kl var 08:00 fik jeg en stue, og fik ENDELIG lov at præsse.!
08:25 er emma så født, 3 præsseveer
hun var 50 lang og vejede 3150 G, sund og fin lille pinsesse..
Nu er hun 4 år og så sjov at være sammen med
Anmeld