Jeg har ikke søgt om "underhold" (de 2 måneder før), og heller ikke det man søge i forbindelse med fødsel. Det eneste jeg har søgt at alm. bidrag. I og med det var min beslutning, og han ikke ligefrem var med på ideen synes jeg ikke jeg vil flå ham fuldstændig, heller ikke selv om jeg har "ret" til de penge. Desuden er det vigtigeste for mig at holde en rimelig kontakt til mit barns far, og ved han ikke vil synes særlig godt om mig, hvis jeg søgte forhøjet bidrag eller nogen af alle de andre ting man kan søge. Det er op til en selv, men jeg synes ikke jeg vil udnytte alle muligheder bare fordi man kan. Og så længe jeg sagtens kan klare mig uden de ekstra penge så ser jeg ingen grund til det :-)
Skal lige siges at jeg ikke har født endnu, og har ikke haft særlig meget kontakt med faren efter jeg fortalte ham jeg ville beholde barnet. Har de seneste 2 måneder fået mere kontakt til ham. Og ved han sætter stor pris på jeg ikke søger alt, og tror også det har været med til at han indtil videre har skiftet mening, og gerne vil være en del af sit barns og mit liv... :-)
Anmeld