Barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

lion

Nogen vil synes jeg er underlig eller mærkelig at jeg allrede nu tænker på barnedåb, når jeg først har termin d. 19 feb.

Men jeg vil gerne selv lave indbydelserne, bordkort og bordpynt, så er det jo nemmere at lave det, når jeg kun har 1 barn, end når lillemanden kommer, så har jeg 2børn under 2 år.

Jeg har fundet ud af hvordan det skal se ud, det skal være grønt og blåt. Hans dåbskjole bliver blå hvis han kan være i den, ellers har jeg den fra Cassandra, med et andet farve for. Medmindre jeg føder før tid, vil min lillemand blive fisk, så der er 2 fisk på indbydelsen, Bordkortet bliver en fisk, og jeg laver små karton fisk og ligger dem på bordet.

Jeg har fået købt karton til det hele, nu skal jeg bare lave det.

Jeg har snakket med kirken og lørdag d. 15 maj. 2010 kl. 10.30 skal han dåbes, og jeg skal ha bestilt lokalet på tirsdag.

Jeg skal bare ha fundet ud af hvilken slags mad vi skal ha fra kokken og jomfruen, og denne gang vil jeg prøve at lave kagen/kagerne selv.

Jeg skal også har broderet et baby tæppe til lillemanden i gave fra hans far og mor.

En anden grund til at jeg planlægger så lang tid frem, er at min søster har termin d. 30 maj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

lion

Så er det tirsdag og jeg kan kl. 17 gå hen og lave kontrakt på at leje selskabslokalet til Julius´barnedåb. Det er et dejligt stor lokale/lokaler, der kan være 80 mennesker.

Så jeg havde tænkt mig, nu hvor barnedåben er en lørdag vare gudstjenesten kun 30 min,(lokalet ligger lige ved siden af kirken næsten, man kan gå dertil) så når gudstjensten starter kl. 10.30 er vi jo allerede i lokalet kl. 12. Så jeg havde tænkt på at lave 2 grupper af borde en til maden og et til kagen, der er lige plads til 2 gange borde, hvis alle kommer er vi 47 med massere af børn. Jeg tænkte nemlig på at vente til kl. 14 med mad, så kunne de få kaffe og kage når de kommer.

Jeg har fået lavet den første indbydelse, bordkort og bordpynt, Det er prøver og det der skal i Julius´ dåbsmappe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.