min mavse 26 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Koen.

Her er min mavse 26 + 0, sys den er gået i stå med at blive større eller er det fordi jeg kigger på den hver dag??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

@spire

heh.. Sådan har jeg også haft det rigtig meget i perioder.. Enten er det fordi man selv ser den hver dag, eller også er det fordi maven (ligesom barnet) vokser i 'ryk'..

Jeg gik helt over gevind med det på et tidspunkt og hev målebåndet frem og målte min mave HVER dag for at tjekke om den voksede, og der var stort set ingen ændring fra dag til dag.. Men er da alligevel endt med en talje på 67 cm til en 'talje' på 110 cm.. Så man vokser, selvom man ikke selv kan se det.. 

@spire 33+1

Anmeld

9. januar 2010

Koen.

@spire skriver:

heh.. Sådan har jeg også haft det rigtig meget i perioder.. Enten er det fordi man selv ser den hver dag, eller også er det fordi maven (ligesom barnet) vokser i 'ryk'..

Jeg gik helt over gevind med det på et tidspunkt og hev målebåndet frem og målte min mave HVER dag for at tjekke om den voksede, og der var stort set ingen ændring fra dag til dag.. Men er da alligevel endt med en talje på 67 cm til en 'talje' på 110 cm.. Så man vokser, selvom man ikke selv kan se det.. 

@spire 33+1

Hehe.. ja det er nok derfor, men man siger jo os kartofler ikke koger hvis man kigger på dem, så måske skulle jeg bruge mindre tid med at stå foraan spejlet og kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.