Ihh hvor jeg føler med dig, har været igennem næsten det samme som dig, da jeg flyttede fra min datters far, havde vi også aftale om at han havde hende hver anden weekend, og det fungerede fint, han kunne ikke have hende i hverdagen fordi han møder kl4-5 om morgenen og derfor ikke kan aflevere,
men men men så fik han en kæreste som flyttede ind med sine 2 børn, og nu ville han have hende på 7-7 ordning, for nu kunne hans kæreste jo aflevere vores datter i skole.. Jeg gik helt i baglås, og kontaktede statsamtet, for jeg mente jo ikke det kunne passe at han kunne have vores datter, når det ikke engang var ham der skulle aflevere og hente, men der var ingen hjælp at hente, statsamtet sagde at så længe hun (datteren) ikke blev misrøgtet, var de lige glade med hvem der afleverede hende 
Min eks blev ved med at presse på og det endte med at jeg måtte gå på kompromis, og vores aftale er nu at han har hende hver uge fra fredag til mandag morgen, med mindre vi skal noget i weekenderne, så kan vi godt "låne" hende...
Det er bestemt ikke ideelt, men hellere det end at hun skal være der en hel uge af gangen, jeg syntes det ville være synd for hende, da hun jo så ikke har sine kamerater i de uger hun er ved ham.. derudover er min eks´s kæreste ikke så god til at sørge for at hun bliver friseret, får rent tøj på og bliver vasket inden hun skal i skole, og jeg er bange for at hun ville blive mobbet, hvis hun hver anden uge kommer i skole og ligner lort...
det skal også lige nævnes at min eks mest gør det for at genere mig, og ikke for at få mere tid med sin datter, han har to børn fra et tidligere forhold, og da jeg spurgte hvorfor han ikke søgte mere samvær med dem var svaret "fordi de bor længere væk og det er for besværligt" 
Det er ikke min mening med dettte svar at tage modet helt fra dig... bare fortælle hvordan vi har løst det, og fortælle at du ikke er den eneste i denne trælse situation...
Op med modet og kæmp for det som du mener er det rigtige, det er ikke sikkert at du vinder, men så ved du at du har gjort hvad du kunne
for at du finder en løsning på det hele
fra Lotte, som har prøvet det på egen krop