(oktober) Malou??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

frk Jensen

Hvordan går det med jobbet og det lille hus i malmø?

Kram..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

malou

GUD... havde slet ikke set du havde skrevet  Jeg er bare SÅ HÆNGT op med tid efter jeg er begyndt at arbejde. Det er sgu hårdt at være fuldtid på job og mor også. Vejret driller og turen i sne frem og tilbage kbh - Malmø er hård plus vi har indskolet Victor i dagis osv osv... så må indrømme at maven driller lidt med et snert af stress... pyhhhhh. Jeg har kun computeren tændt kort med lange mellemrum og ja.... Jeg håber det bliver bedre når jeg kommer ordentlig ind i en rytme. Skiftede jo job i midt Januar så skulle lige pludselig lære noget helt nyt men det går super fint derude.. Tak fordi du havde skrevet. Virkeliog ked af jeg ikke havde set det. Er din mus blevet stor?

knus malou

Anmeld

23. februar 2010

malou

BetinaMørk skriver:

Hvordan går det med jobbet og det lille hus i malmø?

Kram..

OBS... bare et citat så du kan se jeg har skrevet

Anmeld

24. februar 2010

frk Jensen

malou skriver:

GUD... havde slet ikke set du havde skrevet  Jeg er bare SÅ HÆNGT op med tid efter jeg er begyndt at arbejde. Det er sgu hårdt at være fuldtid på job og mor også. Vejret driller og turen i sne frem og tilbage kbh - Malmø er hård plus vi har indskolet Victor i dagis osv osv... så må indrømme at maven driller lidt med et snert af stress... pyhhhhh. Jeg har kun computeren tændt kort med lange mellemrum og ja.... Jeg håber det bliver bedre når jeg kommer ordentlig ind i en rytme. Skiftede jo job i midt Januar så skulle lige pludselig lære noget helt nyt men det går super fint derude.. Tak fordi du havde skrevet. Virkeliog ked af jeg ikke havde set det. Er din mus blevet stor?

knus malou

hvor dejligt at høre at i har nok at se til i det lille hjem... Kæmpe tillykke med det nye job..

Jamen det går super godt, marcus har endelige bestemt sig for også at ville gå Så nu tripper han også rundt

Hvordan fungere det der dagis, er det ala vores dagpleje?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.