(februar) lige en video

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Muffinmus

af Tor og hendes alt for lyserøde vogn hun fik i julegave..kors jeg synes den er grim,, men den lille dame elsker at hygge med den og kigger tit ned til dukke Fie nede i vognen:-)

http://www.youtube.com/watch?v=BoXH5hjQBYc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

MoarViborg

MariaE skriver:

af Tor og hendes alt for lyserøde vogn hun fik i julegave..kors jeg synes den er grim,, men den lille dame elsker at hygge med den og kigger tit ned til dukke Fie nede i vognen:-)

http://www.youtube.com/watch?v=BoXH5hjQBYc

Haha!! Ja, den er godt nok lyserød, men fiin! Og hvor er hun dygtig lille Victoria - hun kommer hurtigt fremad!

Anmeld

9. januar 2010

hc=k

Jeg er simpelthen bare så imponeret over hende  SÅ dygtig

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Hvor er hun bare dejlig altså og ja en meget lyserød vogn men den er nu fin 

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Ha ha måtte lige se den igen hvor ser hun dog bare stolt ud sådan som hun kommer gående med den 

Anmeld

9. januar 2010

Muffinmus

Jamen det hele bundede i at jeg ahdve foelsket mig i en Brio rød dukkevogn...og hadve sagt til min mor hun da skulle have en RØD dukkevogn...troede hun havde hørt det.

Så ringer hun 1 mdr efter og siger at nu har hun sørme købt en julegave til tøsenog at det bare er den mest pink babyborn vogn man kan få...

Googlede den og sad og blev helt ked afd et...for JEG havde jo tænkt mig hun skulle have Brioen.

Men alti alt er den vist fint med den her grimme pink sag, for tøsen elsker den...og styret kan knækkes så det passer til hende, det kan Brioen jo ikke:-P

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Jeg synes den er fin pink eller ej. og godt at hun elsker den og rigtig smart med det styr. 

Lucas fik en BMW bil i julegave den elsker han os bare og gå rund med og køre i og hvis vi så stopper så bliver han bare sur ha ha. 

Anmeld

9. januar 2010

Misjelle

Ej hvor er hun altså bare god. Hende må du have travlt med at holde øje efter .

Anmeld

10. januar 2010

MoarViborg

DianaMoar skriver:

Jeg synes den er fin pink eller ej. og godt at hun elsker den og rigtig smart med det styr. 

Lucas fik en BMW bil i julegave den elsker han os bare og gå rund med og køre i og hvis vi så stopper så bliver han bare sur ha ha. 

Ejj?? Har du ikke et billede af BMWen?? Sådan en skal Maya da have - vores egen bil er jo oz en Bimmer

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Ejj?? Har du ikke et billede af BMWen?? Sådan en skal Maya da have - vores egen bil er jo oz en Bimmer

Jo jeg tager lige et i morgen det er en BMW formel1 sponser bil  Man kan kun købe dem hos BMW forhandlerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.