Hvilken slags undertøj, drenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

vatten

Hej

I, som har drenge, der er vokset fra bodyér- hvilken slags undertøj i til dem nu? Strop-undertrøjer, t-shirts, ingen top? Trusser, shorts?

Og hvilket mærke er jeres fortrukne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Anne85

Boxer shorts og undertrøje (altså sårn en gammeldags model)

Anmeld

8. januar 2010

lonemus

Min søn på 2½ år bruger undertøjet fra NAMEIT, dvs. undertrøje og boxershorts.

Jeg syntes det et den bedste kvalitet til de bedste penge. Tøjet holder sig pænt, vask efter vask.

Anmeld

8. januar 2010

vatten

lonemus skriver:

Jeg syntes det et den bedste kvalitet til de bedste penge. Tøjet holder sig pænt, vask efter vask.

Er det det undertøj i poserne, eller det, hvor man kan tage 4 for 120kr? Og synes du ikke, underbukserne er meget lavtaljede? 

Mathias har nemlig noget, man det er købt for lang tid siden, da de skiftede navn fra Exit til Name It, så der står Exit i, og jeg synes bare altid, han skiller, fordi bukserne sidder så lavt.

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Vi har også undertøjet fra Name It til vores søn. Synes det er helt fantastisk. Man kan få underbukserne både i en udgave med plads til ble og en uden plads til ble. Vi oplever ingen skilleproblemer med ble-udgaven

Anmeld

8. januar 2010

lonemus

vatten skriver:

Er det det undertøj i poserne, eller det, hvor man kan tage 4 for 120kr? Og synes du ikke, underbukserne er meget lavtaljede? 

Mathias har nemlig noget, man det er købt for lang tid siden, da de skiftede navn fra Exit til Name It, så der står Exit i, og jeg synes bare altid, han skiller, fordi bukserne sidder så lavt.

Det er dem, hvor man kan få de 4 dele for 120 kr.

Nej, jeg syntes nemlig aldrig han skiller - undertrøjen er lang og kan derfor puttes helt ned om numsen, og boxershortsene godt op. Jeg syntes ikke de er lavtaljede overhovedet, men at de sidder super godt.

Han bruger normalt str 98 i tøj, men lige undertøjet bruger han str 104, da jeg syntes de er lidt små i størrelserne. Dvs. han har KIDS-udgaven.

Lone

Anmeld

8. januar 2010

Mumto3

Jeg bruger undertøje (altså tank-top) og øhhh...hvad hedder sådan nogle...underbukser med et lille ben i, som sidder helt tæt til kroppen.

Vi bruger Joha, Katvig og Nanoou. De er alle gode (de to sidst nævnte dog bedst, men dyrest).

Anmeld

8. januar 2010

Vingummien

Emil har boxer, men han er stadig i den alder hvor vi kan bruge body, så det gør vi mest.

Men til herhjemme og opm natten så har han tit boxer og undertrøje på

Anmeld

8. januar 2010

LinLin

Boxer/tights (eller hvad de nu hedder) og helt alm. undertrøje. Her om vinteren har han nogle dage en t-shirt på i stedet for undertrøje...

Anmeld

8. januar 2010

Susan1978

lonemus skriver:

ditto.....   er meget glad for name it, det er heller ik så dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.