Idag er det Stines fødelsdaaaaaag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så får du den også lige her

Tillykkeeeeee

Håber din fødselsdag har været skøn og fortsætter med at være skøn... Så er det sidste år, inden det skaaaarpe hjørne hehe

Og du har helt sikkert været sød, for solen har bare skinnet og det har været SÅ flot!!!

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Susan1978

stort tillykke med dagen..  

Anmeld

11. januar 2010

SHJuP

Tak for Jeres hilsner!

Desværre blev dagen ikke helt som forventet, da Noah kastede op og sked i stride strømme! (Undskyld mit sprogbrug, men sådan var det!

Jeg havde aftalt at vi bare skulle hygge os fredag (på dagen) og lørdag skulle der komme gæster til formiddag og aften. ALT måtte aflyses, da Noah stadig var skidt... Og den slags sygdom har jeg altså ikke lyst til at smitte andre med!

Vi udsatte så det hele til i går, søndag. Her måtte vi så også aflyse da både Jan, Ida og jeg selv lå på langs! (Med undtagelse af, når vi var på toilettet!)

Så stadig har jeg endnu ikke rigtig følt at jeg har haft fødselsdag... Men er dog kommet frem til den konklusion at det sgu er hårdt at fylde 29 år!!!

Kram fra Stine -nu mindre end et år til de 30... -Og skidt pyt være med det!

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SHJuP skriver:

Tak for Jeres hilsner!

Desværre blev dagen ikke helt som forventet, da Noah kastede op og sked i stride strømme! (Undskyld mit sprogbrug, men sådan var det!

Jeg havde aftalt at vi bare skulle hygge os fredag (på dagen) og lørdag skulle der komme gæster til formiddag og aften. ALT måtte aflyses, da Noah stadig var skidt... Og den slags sygdom har jeg altså ikke lyst til at smitte andre med!

Vi udsatte så det hele til i går, søndag. Her måtte vi så også aflyse da både Jan, Ida og jeg selv lå på langs! (Med undtagelse af, når vi var på toilettet!)

Så stadig har jeg endnu ikke rigtig følt at jeg har haft fødselsdag... Men er dog kommet frem til den konklusion at det sgu er hårdt at fylde 29 år!!!

Kram fra Stine -nu mindre end et år til de 30... -Og skidt pyt være med det!

Aiii... Sikke en måde at fejlre fødselsdag på ...

Så håber jeg at det er overstået nu og I forbliver raske. Det eneste man bare kan gøre i den situation er at gå i frivillig isolation, til smitteperioden er overstået... så kan man komme ud i verden igen.

Håber du bliver fejret på et andet tidspunkt. - Og det er så hverken slemt at blive 30 eller 31 kan jeg fortælle dig

Anmeld

11. januar 2010

lene

Stort tillykke med fødselsdagen

knus Lene som runder det skarpe hjørne i år

Anmeld

11. januar 2010

Avi

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.