Morrandi skriver:
Heej og tak for dine søde og brugsomme ord.. :-) Dejligt at hører at nogen føler med mig og har haft og gået det samme igennem..
Når jeg ser fødsler i tv eller noget så begynder tårene og trille.. Jeg kan slet ikke se årgang 0 eller de unge mødrer lige nu 
jeg har det stadig sådan et år efter, at jeg kommer til at tænke på, at det skulle jeg har haft - et lille barn altså 
men samtidig skal jeg også huske at sige, at det bliver bedre...det føles ikke sådan lige nu og du skal give dig selv lov til at sørge så længe og så meget du har brug for! det er den eneste måde at komme igennem det. Men lige pludselig så ser tingene en lille smule bedre ud og så begynder det langsomt at lysne igen.
det jeg syntes var/er det sværeste er, at folk bare ikke taler om det...selvfølgelig fordi de ikke vil gøre en ked af det, men det kan godt komme til at føles lidt som om, at så er det aldrig sket.
du skal i hvert fald bare vide, at du ALTID kan skrive herinde hvis du har brug for at lukke tårer, vrede, frustration osv ud
Anmeld