Mad til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.288 visninger
15 svar
1 synes godt om
8. januar 2010

Pige2009

Hej tøser.

Jeg har endelig efter lang tids grublen og i samråd med farmand truffet den beslutning, at vores datter Laura skal døbes. Datoen er sat, lokalet bestilt, så nu mangler jeg kun maden...

Derfor mangler jeg lidt inspiration, og vil høre jer, hvad I fik at spise til jeres børns dåb? Fik I det udefra eller lavede I det selv.

Kagen skal laves af en herinde - anasmor, som bare laver nogle super fine kager

Hilsen Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lion

Til Cassandras barnedåb lavede min far maden.

Jeg har tænkt mig til Julius barnedåb at bestille mad fra kokken og jomfruen

Anmeld

8. januar 2010

steph0804

Da vi holdte barnedåb lavede vi og den nærmeste familien selv maden... vi lavede buffet med tærter, urtefrikadeller, forskellige salater, roastbeef, rørt feta, forskelligt hjemmebagt brød ,forskellig slags fisk, rejer og til dessert lavede vi kagebord

Anmeld

8. januar 2010

vatten

Vi fik rudbrød med pålægsbord. Og det "lavede" jeg selv. 

Derefter fik vi kagebord med 10 forskellige kager. Dem havde jeg bagt sammen med min mor

Anmeld

8. januar 2010

Mathilde

Vi fik oste/pølsebord med forskellig brød til og til dessert fik vi kagebord. Vi fik hjælp af et vennepar

Her er lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2010

Pige2009

Uhmm... Sikke en masse lækre ting I alle har fået. Det gør det jo ikke nemmere at vælge Men super med inspirationen!

Anmeld

8. januar 2010

prettybutterfly

Da der er mange kræsne mennesker i vores familie, har vi valgt at vi skal have kinesisk buffet på en kinesisk restaurant. Vi holder dåben til marts og har endeligt fået arrangeret det hele! Bliver ca 5000 kr for 30 mennesker

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Vi lavede et kæmpe pølse/skinke/oste-bord med det hele - og nogle lækre salater. Vi fik ingen kage, da der var uendelig meget skøn mad (og fordi jeg slet ikke havde overvejet at man skulle have kage til dåb), men der blev serveret chokolade til kaffen...

Anmeld

9. januar 2010

Pige2009

prettybutterfly skriver:

Da der er mange kræsne mennesker i vores familie, har vi valgt at vi skal have kinesisk buffet på en kinesisk restaurant. Vi holder dåben til marts og har endeligt fået arrangeret det hele! Bliver ca 5000 kr for 30 mennesker

Det var billigt Jeg regner også med, at det er madbudgettet. Ca 5.000 kr.

Anmeld

9. januar 2010

Findusinde

Vi fik buffet fra Australien Barbecue, aner ikke om den ligger flere steder end i Aalborg.. Der fik vi RIGELIGT mad til 30 mennersker for 2800.. Der var 3 slags kød, flødekartofler, pastasalat, alm salat, dressing og sovs.. Det smager himmelsk derfra.. :=)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.