Hvidovre Hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

emma12345

Hej Malene,

Kan godt være du er 2. kvartal men du er ihvertfald mere end velkommen her

Jeg syntes da det kunne være hyggeligt med en KBHs klub ... hvornår er du sat til?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

hey piger

Jeg hører egentlig til 2. kvartal  - men jeg bor også i kbh S og skal også føde på Hvidovre. Må sige til hvis I en dag skal lave en kbh s-møde-klub

Heej .. Jeg hører faktisk også til 2.kvartal men har bare valgt at blive "medlem" her i stedet, synes allerede 2.kvartal gruppen er så godt etableret .. ..  Men jo kunne da være hyggeligt men en rigtig "amagergruppe" hehe..

Anmeld

12. januar 2010

Malene84

Haaaiiii tøser

iihh tusind tak fordi jeg må være med, hehe, jamen jeg venter tvillinger og har min "rigtige" termin 18. maj (sat efter ét barn. DE sætter mig dog igang senest d. 4. maj  Kommer fra amagerbro området.

kraaammer

Anmeld

14. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

Haaaiiii tøser

iihh tusind tak fordi jeg må være med, hehe, jamen jeg venter tvillinger og har min "rigtige" termin 18. maj (sat efter ét barn. DE sætter mig dog igang senest d. 4. maj  Kommer fra amagerbro området.

kraaammer

okay.. wow tvillinger ? er det dine første børn så ? ..

Er faktisk lige flyttet fra amagerbro området for omkring 4 måneder siden.. Er nu flyttet over ved italiensvej , hvis du kender det ?

Knus

Anmeld

14. januar 2010

Malene84

Risen skriver:

okay.. wow tvillinger ? er det dine første børn så ? ..

Er faktisk lige flyttet fra amagerbro området for omkring 4 måneder siden.. Er nu flyttet over ved italiensvej , hvis du kender det ?

Knus

heheh ja det er nemlig WOOOW, og ja det er vores første børn  Ja det er da et supert område du er flyttet til -  hvornår er du sat til?

Anmeld

15. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

heheh ja det er nemlig WOOOW, og ja det er vores første børn  Ja det er da et supert område du er flyttet til -  hvornår er du sat til?

Hvor dejligt.. Jeg er sat til den 28/06

Anmeld

13. april 2010

misslea

hej med jer...

følger lige lidt med... :-)

Jeg skal også føde på Hvidovre og er derfor lidt nysgerrig

Jeg hører godt nok til 4. kvartal (termin 4. okt), men jeg bor nemlig også i kbh S, og det er jo altid rart at stifte bekendtskab med nogle i nærheden.... )

Anmeld

14. april 2010

Risen

misslea skriver:

hej med jer...

følger lige lidt med... :-)

Jeg skal også føde på Hvidovre og er derfor lidt nysgerrig

Jeg hører godt nok til 4. kvartal (termin 4. okt), men jeg bor nemlig også i kbh S, og det er jo altid rart at stifte bekendtskab med nogle i nærheden.... )

Hej

Tillykke med graviditeten og velkommen til ! 

Tror vi er gået lidt i stå med at aftale et mødested osv men vi må da prøve igen.. Er alle stadig friske ? 

Anmeld

14. april 2010

Mit første barn

Hej med jer!

Jeg har lige læst jeres tråd...og skal også føde på Hvidovre. Jeg har lige været derude til MS i dag og fået at vide vi venter os en lille dreng, hvilket vi havde håbet lidt på, så vi er helt oppe i skyerne!

Jeg har hørt at Hvidovre skulle være et rigtigt godt sted at føde fra min læge og fra mine kollegaer. Førstegangs fødene skulle få ene stue og der er vist mulighed for at kærsten/manden kan overnatte? Min svigerinde har født derude og kun snakket godt om personalet..

Det er lidt pussigt, men da jeg tilmeldte mig baby.dk for et par dage siden, tog jeg initiativ til at skabe en café mødregruppe på Amager. Jeg er selv lige flyttet hertil fra vesterbro.

Så hvis i har lyst til at mødes, så skriv endelig..indtil videre er vi tre i "amager gruppen" :-)

Jeg forsøger at planlægge første café møde til på torsdag i næste uge dvs. d. 22 april omkring kl.16.00, hvis det passer flertallet.

Venlig hilsen Trine/34

Anmeld

20. april 2010

misslea

Risen skriver:

Hej

Tillykke med graviditeten og velkommen til ! 

Tror vi er gået lidt i stå med at aftale et mødested osv men vi må da prøve igen.. Er alle stadig friske ? 

1000 tak

Holder lie øje med jer så....

kram fra Lea 16+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.