Drenge navne????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Liljesilas

Hejsa alle 

Har læst lidt rundt omkring... Nu kommer jeg helt i tvivl, for det lyder som om folk får afvide de venter det modsatte køn, end de forventer... Jeg ved naturligvis godt det er en mulighed, meeen kender i det, jeg har af den grund kun kunne finde pige navne. Sååå hvis nogle kan hjælpe mig lidt, for er på hel bar bund. Jeg har kun to navne jeg er vild med ind til vider. Det er:

Domonik og Matt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det er nogle pæne navne...

Da jeg var gravid første gang snakkede vi om navne, jeg var glad for Victor og William men havde ikke rigtigt nogle pigenavne mens min kæreste var vild med Ea og Charni...

Jeg vidste at Charni ville blive et navn hun altid skulle stave (det udtales nemlig som med Tj) og Mikkel var ikke glad for William.

Desværre mistede vi det første og anden gang voksede jeg hurtigt og vi begyndte at snakke om ekstra navne, i tilfælde af tvillinger og kom frem til at hvis det blev drenge skulle de hedde Victor og Elias...

Vi fik så kun en Victor...

Jeg håber at du kan finde nogle gode navne...

Anmeld

8. januar 2010

lion

Jeg sidder og er hel bar med ideer.

De navne du har er rigtig flotte.

Jeg venter en dreng her d. 19 feb og han skal hedde Julius Alexander

Anmeld

8. januar 2010

Sisley

Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg de er for engelsk-klingende - men det er jo en smagssag. Jeg bryder mig heller ikke om stavemåden "Domonik". Men det vigtigste er jo hvad du og barnets far synes!

Anmeld

9. januar 2010

Liljesilas

Jeg er også meget i tvivl om navnene, og en af grundene er at de er meget amerikanske. Men jeg kan godt lide dem, så nu må vi se...

Anmeld

9. januar 2010

Liljesilas

lion skriver:

Jeg sidder og er hel bar med ideer.

De navne du har er rigtig flotte.

Jeg venter en dreng her d. 19 feb og han skal hedde Julius Alexander

Julius Alexandre er et sødt navn, det kan jeg faktisk godt lide. 

Elsker navne som er unikke...

Anmeld

9. januar 2010

Sofia

Er Domonik en anden udgave af navnet Dominic? Det er et specielt navn, men hvis det passer til jeres lille søn, når han kommer, skal I da helt sikkert kalde ham det. 

Personligt er jeg glad for navnene Anton, Valdemar og Hannibal.

Anmeld

9. januar 2010

Risen

Her har vi valgt Tristan hvis det bliver en dreng..

Anmeld

17. januar 2010

Bavianis

Jeg synes Matt er det pæneste af de to navne. Min kæreste er glad for navnet Calvin, men jeg er selv kommet I tvivl, da det netop er amerikansk-klingende... Når navnene er amerikanske tænker jeg på mindre mindre pæne amerikanske navne såsom, Johnny, Jimmy, Rocky etc..

Måske er det simpelthen fordi der er gået snobberi de danske/nordiske navne?? Lidt som økologi???

Anmeld

17. januar 2010

NoName

Min lillebror har et specielt navn

han hedder Boie (udtales BO med et I og et stumt E) Allerede fra han kunne tale (næsten) har han stavet sit navn for folk...

Ellers kan jeg godt lide navnet Mads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.