hei hei..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. maj 2008

Kristina V

Hei hei herinde tøser...
Det er ved at være længe siden tøser:) Vi har nu os haft vores at se til, men sådan er det jo altid..
Line starter i DP på mandag, så mor her har lige knuller i maven. Ska selv starte på nyt job tirsdag den 13 så er mega spændt og glæder mig. Ska bare lige overvinde at jeg ikk ska være sammen med min dejlige datter 24 78( Hun skulle jo ha haft startet i mandags, men vi har alle lagt syge herhjemme, og det tog lige lidt over en uge at blive rask for hende, så har lige udsat det en uge.. Så kriller kriller herfra...
Vi er ved at lave vores have og hus sommer klar.. Ska ha lagt et par teresser, og lavet lege land til Line.. + har fået lokket manden til at vi ska ha høns i hønsegården, så den ska os lige laves klar... kunne os godt tænke mig en skildpade i en lille "park" udenfor så er i gang med at læse en masse om skildpaders trivsel osv lige nu.. Har haft en sump-pade før, men en gammel udlejer vil ikk have sådan et dyr ind, så den måtte vi af med..

Et lille pip herfra... Glæder mig til at høre fra jer(C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2008

sbs78

Hej med jer Ja her hjemme tager den ene dag også den anden. Vi har jo lige været til polderabend:P og skal til bryllup i næste weekend(L) Så der er nok at se til lige nu + jeg skal jo også lige have gjort dem alle bryllups klar, altså håret:D Jimmi har haft ferie hele ugen, og det har været dejligt. Vi har rigtigt hygget. så har vi haft gæster siden i torsdags (jimmi's søster og hendes kæreste), de tog hjem i dag, men det har være ret hyggeligt at have dem her. I dag har vi været ude i have og få ordnet nogle ting, dejligt når det er gjort:)) Jeg skal ned på min måske nye arbejdsplads på onsdag og snakke løn mm. så det bliver lidt spændene. Vi har desværre ikke fået nogen DP til Freja endnu. Har godt nok fået tilbudt to men har sagt nej tak til dem. Den ene lukker for tidligt og den anden ligger for langt væk. Så nu begynder jeg bare at ringe der ned hver dag nu:P Håber også at i andre har det godt:) (H) Sidsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.