øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.658 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

memuffin

lille liam har så endelig efter 3 måneders kamp med læger og diverse enelig fået konstateret mælkeallergi........................

stakkels dreng... han elsker alt med mælk...

og hvor er der da mange ting der indeholder mælk... det er helt vildt!!!!!!

så nu skal vi i gange med mælkealternativer...

må nok indrømme at jeg syndes det soyaprodukter vi indtilvidre har prøvet smagte radselsfuldt...

men måske har vi bare ikke fundet de rigtige...

'andre med mælkealergi i familien der har nogle anbefalinger?

og hvad gør i når i skal ud og spise eller til fødseldag eller lignene?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder slemt. det var virkelig en af de ting jeg frygtede da Elian var meget syg.

kan desværre ikke hjælpe dig, men ville bare sende dig en helt masse tanker og det må være en kæmpe opgave i står foran.

Anmeld

7. januar 2010

MorTilSnartFire <3

memuffin skriver:

lille liam har så endelig efter 3 måneders kamp med læger og diverse enelig fået konstateret mælkeallergi........................

stakkels dreng... han elsker alt med mælk...

og hvor er der da mange ting der indeholder mælk... det er helt vildt!!!!!!

så nu skal vi i gange med mælkealternativer...

må nok indrømme at jeg syndes det soyaprodukter vi indtilvidre har prøvet smagte radselsfuldt...

men måske har vi bare ikke fundet de rigtige...

'andre med mælkealergi i familien der har nogle anbefalinger?

og hvad gør i når i skal ud og spise eller til fødseldag eller lignene?????

Min nieces læge sagde også hun havde det (Havde hun så ikke alligevel) men hun elskede også sit mælk, men hun opdagede slet ikke forskellen fra det soyamælk hun fik til alm. mælk.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det hedder Men hendes mor sagde det havde en lille eftersmag af vanilie og så var det bare en smule tykkere, men ellers var der ingen ændringer...

Tror bare I skal lede lidt efter det

Stakkelt dreng Håber ikke han bliver for ked af det, ikke at måtte få sin alm. mælk længere.. 

Knus Sabrina

Anmeld

7. januar 2010

memuffin

nutche skriver:

puha det lyder slemt. det var virkelig en af de ting jeg frygtede da Elian var meget syg.

kan desværre ikke hjælpe dig, men ville bare sende dig en helt masse tanker og det må være en kæmpe opgave i står foran.

tak

må nok indrømme at jeg liiiige måtte ryge en cigaret for mig selv da vi havde fået beskeden( ryger kun når jeg er meget stresset eller ked)..

men kan ikke lade være med at tænke at det er godt det "kun" er mælk... tænk hvis det havde været gluten æg osv. også.... hjææææælp!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

tak

må nok indrømme at jeg liiiige måtte ryge en cigaret for mig selv da vi havde fået beskeden( ryger kun når jeg er meget stresset eller ked)..

men kan ikke lade være med at tænke at det er godt det "kun" er mælk... tænk hvis det havde været gluten æg osv. også.... hjææææælp!!!!!!!!!!!!!!

ja den spekulerede jeg også på. men samtidig hungrede jeg så efter en forklaring,,,,,så den dag ville jeg nok ha klappet i hænderne hvis de bare havde ku gi mig et eller andet svar.

Anmeld

7. januar 2010

memuffin

nutche skriver:

ja den spekulerede jeg også på. men samtidig hungrede jeg så efter en forklaring,,,,,så den dag ville jeg nok ha klappet i hænderne hvis de bare havde ku gi mig et eller andet svar.

det forstår jeg sgu godt... har de stadig ikke fundet ud af hvad der er galt?

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

det forstår jeg sgu godt... har de stadig ikke fundet ud af hvad der er galt?

tja....det var "bare" børne eksem i særlig svær grad. han kæmpede med det et par år, hvor han bla. var indlagt. men han er næsten vokset fra det nu

Anmeld

7. januar 2010

memuffin

nutche skriver:

tja....det var "bare" børne eksem i særlig svær grad. han kæmpede med det et par år, hvor han bla. var indlagt. men han er næsten vokset fra det nu

dejligtet er ovre!!!!!

må nok indrømme at jeg håber og ber til at liam vokser fra det!!!!!!!!1

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

dejligtet er ovre!!!!!

må nok indrømme at jeg håber og ber til at liam vokser fra det!!!!!!!!1

er der mulighed for at han gør det?

Anmeld

7. januar 2010

memuffin

nutche skriver:

er der mulighed for at han gør det?

det ved de ikke helt... det må tiden vise.... min lillesøster gjorde, men det var heller ikke så slemt som liams

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.