Bavianis skriver:
Hej Maya
Jeg har netop været inde og se på Haraldslunds hjemmeside, og de har sådan noget vandtræning for gravide. Jeg kunne godt tænke mig at være med, men for det første er jeg ikke ret langt henne (9. uge), for det andet vil jeg gerne have een at træne med.
Oversigten fra FOKUS har også flere tilbud til gravide. Jeg har tilmeldt mig en prøvetime der hedder Pilates og motion for gravide, hvor der både er puls- og styrketræning. Prøvetimen er gratis, ellers koster det 560 kr (435 hvis du er studerende) for 8 lektioner á 1,5 time.
Håber det kan hjælpe!
Knus
Hej og 1000 tak for hjælpen.
Har Harlslund det? Jamen så er det da der man skal begynde, for Skansebadet har nemlig ikke
Da jeg var i 9 uge ville jeg allerede være begyndt hvis jeg kunne finde et sted, så det er op til en selv
Jeg har heller ingen veninder der er gravide, så jeg starter bare selv... Så hvis du vil med, så skriv endelig.
Jeg tror måske, at det er det jeg har været inde og kigge på. Hedder hjemmesiden noget med FOA.dk ? Fordi der læste jeg nemlig at de havde et hold, der begyndte her i januar mener jeg.
Anmeld