Hej Piger..
Jeg er ved at blive lidt frusteret og ked af det, for jeg aner ikke om jeg aktivere min datter godt nok..
En alm dagsrytme:
Hun kommer op kl ca 7 alt efter hvornår hendes far skal møde, da vi står op når han kører. Så får hun en flaske, og leger lidt i kravlegården eller ved mig, vi snakker sammen, fjoller og griner. ved ca 8 tiden er hun putteklar igen, og så sover hun gerne et par timer. Så får hun en flaske igen, og vi leger lidt, igen enten på aktivitetstæppe, kravlegård, eller kigger i bøger, ved 11-12.30 tiden får hun lidt at spise, og bliver puttet i barnevognen. Der sover hun mellem 2-4 timer. KOmmer op, får en flaske, så sidder hun gerne i skråstolen da vi har fundet ud af det er en go en, hvis hun skal af med noget puha, den er sten sikker at hun kommer af med noget når hun sidder i den.. Hun sidder gerne 15-20 minutter, foran tv´et. det elsker hun!
Vi fjoller og griner meget med hende, når hun bliver puslet.
Sidst på eftermiddagen er hun putteklar igen, og tager mellem en halv og en hel time i kravlegården godt puttet med hendes tæppe og bamse.
Så får hun en flaske igen, og sidder og hygger sammen med enten mig eller hendes far i sofaen.
Ved 20-21 tiden får hun en flaske, bliver klar til natten, og enten går jeg med hende i seng, ellers bliver hun selv lagt op, og så sover hun gerne måske en time, og så har jeg et værre hyr med at få hende til at sove igen.. Hun er sur og vil slet ikke putte...
Jeg vil hellere ikke lære hende at når hun bare har sovet en time i sengen at så skal der fjolleres... Hun vågner et par gange eller 3 om natten, for at få sutten eller en babs..
Er jeg helt galt på den med den rytme? Må jeg høre hvordan jeres rytmer er med baby´er på den alder??
Håber på nogle gode indput og svar...