øv søde...
kender godt selv til problemet - ikke hvem som helst kan og må passe mine børn, som du ved får min mands familie ikke lov, jo hans søster kunne måske blive en mulighed, men hun har så meget altid.
men mine forældre og min søster + mand er ellers de enste der får lov.
Mikkel er så stor nu at han gerne vælger at sove eller være hos sin veninde.
Men Mille og Mads er jo ikke så store endnu og Mille har slet ikke lysten til at lege/sove ude.
Vi har (havde) lidt problemet i forbindelse med at jeg bliver 30 til maj, dem som jeg ville betro mine børn skal selvfølgelig med, så vi havde pludselig et problem, men vores genbos store datter på 15 år er en super pige og vil gerne passe dem for os... men havde vi ikke haft hende så havde vi et problem.
Men Jeanne nok om det, det er jo dig der skal afsted og selvfølgelig skal du det.
Bare send Jesse & hund hjem til os *S*- ej spøg til side, jeg vil sige som Marie, få en veninde til at hjælpe jer den aften... få hende hjem et par dage for inden og lad hende se det ikke er så slemt at passe ham, og så er han jo ikke så lille mere.
håber du finder en løsning, for du skal da med.
Hvor langt væk bor din familie? min bor 100 km her fra, men køre nu gerne her ned hvis det passer med arbejds weekender m.m - d. 9 feb. skal vi til 30 års fødselsdag og der har vi måtte aftale med mine forældre i måneder at de skulle her ned..
Stort knus Pia.
Anmeld