Hjælp til legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

hc=k

suanne85 skriver:

Jeg tror at generalt bare at noge nyt og spændende legetøj vil virke.

Vi har legetøj der står gemt væk som vi bytter ud med en gang imellem så der kommer noget der ikke er der hver dag hele tiden.

Herhjemme gider Emil ikke lege hvis han har rodet, tror ikke han kan overskue det.

Måske vil han også bare lege med dig? Emil elsker vilde lege

Jeg tænkte også på det der med at rode og sådan, men ja han virker ligeglad. Han vil heller ikke lege med mig eller hans far vi er åbenbart meget kedelige for tiden- Det eneste han virkelig gider er at gå, han vil holdes i hænderne og så ellers bare afsted, så ja det gør vi, men av hvor min ryg ikke synes det er en sjov leg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

Jeg kan se at han keder sig ved at han sidder med sit legetøj i 2 minutter og så lægger han det fra sig og sidder lidt og kigger, så piver han lidt, kigger igen rundt på hans ting, klapper lidt, trommer på noget og så græder han ellers bare og det er sådan hver dag også selvom vi prøver nok så meget at lege med ham

hvad hvis du tumler med ham, kravler rundt på gulvet, gemmer dig for ham...eller simpelthen tager ham med ud og gynge eller rutche så han bliver træt og afslappet.

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

nutche skriver:

hvad hvis du tumler med ham, kravler rundt på gulvet, gemmer dig for ham...eller simpelthen tager ham med ud og gynge eller rutche så han bliver træt og afslappet.

jeg ved et ikke jeg vil da helt sikkert prøve det det første men venter lige lidt med at gå ud at lege for her er ret meget sne heroppe.

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Jeg tænkte også på det der med at rode og sådan, men ja han virker ligeglad. Han vil heller ikke lege med mig eller hans far vi er åbenbart meget kedelige for tiden- Det eneste han virkelig gider er at gå, han vil holdes i hænderne og så ellers bare afsted, så ja det gør vi, men av hvor min ryg ikke synes det er en sjov leg

Ah jamen det er ligesom Emil inden han begyndte at gå selv, nøj jeg hade ondt, fordi  man går så skævt og ville vi ikke gå hold da op han kunne blive sur. Så endte nogle gange med jeg tog ham med ind i vores seng og slog kolbøtter osv. Og nogengange nægtede jeg simpelhen at gå med ham og så skældte han ud indtil han fandt ud af jeg mente det.

Så det er nok en overgang til han kan gå 100% selv og løbe rundt.

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

suanne85 skriver:

Ah jamen det er ligesom Emil inden han begyndte at gå selv, nøj jeg hade ondt, fordi  man går så skævt og ville vi ikke gå hold da op han kunne blive sur. Så endte nogle gange med jeg tog ham med ind i vores seng og slog kolbøtter osv. Og nogengange nægtede jeg simpelhen at gå med ham og så skældte han ud indtil han fandt ud af jeg mente det.

Så det er nok en overgang til han kan gå 100% selv og løbe rundt.

Åh gud nej det magter jeg da ikke

Han har ingen balance overhovedet så der kommer til at gå laaaaaang tid før han kan gå helt selv. Han kan sidde og han kan ligge sig på maven fra siddende stilling det er det han kan komme rundt.

Anmeld

6. januar 2010

Vingummien

hc=k skriver:

Åh gud nej det magter jeg da ikke

Han har ingen balance overhovedet så der kommer til at gå laaaaaang tid før han kan gå helt selv. Han kan sidde og han kan ligge sig på maven fra siddende stilling det er det han kan komme rundt.

Tro mig det var også hårdt til sidst

Men der skal bare ske en masse så tænker man ikke over det mere, man skal bare sætte sig ind i at sådan er det nu

Anmeld

6. januar 2010

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

jeg ved et ikke jeg vil da helt sikkert prøve det det første men venter lige lidt med at gå ud at lege for her er ret meget sne heroppe.

det er der også her, men kan han ikke sidde op på en kælk så? man kan få kælke til helt små børn. det morede min datter sig meget med.

Anmeld

6. januar 2010

hc=k

nutche skriver:

det er der også her, men kan han ikke sidde op på en kælk så? man kan få kælke til helt små børn. det morede min datter sig meget med.

Ej det synes jeg at han er alt for lille til.

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

nå okay

Anmeld

7. januar 2010

sola

Prøv at se på nogen af webshoppen.  De bedste har legetøj og babylegetøj inddelt på alder og giver gode ideer.

Her er f.eks en: http://www.creakids.dk/category/0-%E5r

der er klodser, biler med mere ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.