Den omtalte mor-følelse!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

TbCp

Livas mor skriver:

Må bare ud med min glæde..

Så kom den endelig, den der følelse som alle taler om.. Mor-følelsen! Vi har som nogen måske ved haft en hård start på livet med lille Liva, som havde en hård fødsel og desværre har haft kolik siden fødslen (er i dag på 9.uge).. Så det har været en stor kamp og ren og skær overlevelse meget af den første tid.

Men forleden mens jeg lå med hende på maven og hun faldt i søvn, så ramte mor-følelsen mig bare, følelsen af at være et med hinanden og at jeg var hendes mor og ikke kun et barn jeg havde til låns.. Gav hende bare ekstra mange kys den dag og det gør dagene lidt nemmere at komme igennem nu, selv om vi stadigvæk har det en anelse hårdt.. Men kan nu med sandhed i stemmen sig:

JEG ER MOR TIL EN FANTASTISK PIGE; SOM ER MIN OG SOM JEG ELSKER..

Knus den lallegalde..

Århhh hvor dejligt.

Her var den også noget tid om at komme, jeg følte mig helt forkert for det lød som om at alle bare fik den så snart de så deres barn første gang.
Men det er en fantastisk følelse!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Na-Wi

Hej

Har du prøvet det pulver fra udo's choice til spædbørn? Det har stoppet min søns kolik og han er bare så glad og smilende hver dag Det kan købes i en helsekost butik og hedder

Udos Choice infants blend probiotic .. Jeg synes det er et forsøg værd da der ikke er noget værre i verden end et barn der bare skriger og skriger

OG hvor er det dejligt at du har haft et af de øjeblikke

Knus fra Nanna

Anmeld

6. januar 2010

Livas mor

TbCp skriver:

Århhh hvor dejligt.

Her var den også noget tid om at komme, jeg følte mig helt forkert for det lød som om at alle bare fik den så snart de så deres barn første gang.
Men det er en fantastisk følelse!!!!! 

Hvor er det dejligt at høre man ikke er ene om at have haft det sådan, for det er bare et emne man ikke rigtig tør tale højt om. Men det er bare dejligt når det endelig sker og så føler man sig ikke så "forkert", som før hvor man ikke kunne forstå hvad folk mente når de snakkede om den der ubetinget kærlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.