(marts) Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Misjelle

stort tillykke ... ihh hvor spændene, bliver helt skruk selv, men vi venter lidt endnu her .

Glæder mig til at finde ud af hvem det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Diana...

g.seerup skriver:

Tillykke hvem end du er

Kan så fortælle at det er jeg også...er vist 8 uger henne tror jeg..en upser må vi vist sige, men alligevel dejligt

Ej ikke os dig arhmen tillykke altså  Ihh hvor er jeg dog misundelig hi hi. Kæmpe tillykke til jer begge to upser eller ej hvor er det dog fantastisk! 

KRAM

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE - det er da bare fantatisk   

Vi har som du jo nok ved kun 17 mdr. mellem Luka og Lina, og det er da gået fint selvom det selvfølgelig også godt kan være hårdt.

Glæder mig til, at finde ud af, hvem du ved

Kh. Katja - som også savner, at have en bebs inde i maven ...

Hi hi, I kan vel snart næsten regne ud hvem jeg er, men det er nu heller ikke så vigtigt, så længe det her indlæg ikke kommer frem i min profil under debatindlæg

Sjovt tænkte jeg lige på dig i går Katja! Du virker jo til at klare det hele fantastisk, så du kan lige berolige mig lidt!

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

g.seerup skriver:

Tillykke hvem end du er

Kan så fortælle at det er jeg også...er vist 8 uger henne tror jeg..en upser må vi vist sige, men alligevel dejligt

Ejj hvor sjovt!! Tillykke med det  Jeg er 4+2! Hos os var det godt nok planlagt - især min kæreste var meget ivrig, og har snakket om at få en mere siden den første var ½ år!! Jeg har været mere tilbageholdene, men vil også gerne have mine børn forholdsvist tæt! Tror bare lige jeg panikkede i går da jeg fandt ud af det, for havde måske ikke regnet med at det gik lige så hurtigt som første gang (Ja ja, not so clever).. Men men.. i dag er jeg GLAD

Anmeld

7. januar 2010

g.seerup

Fantastisk - TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE   

Hvor lang tid bliver der så mellem børnene?

Kh. Katja - som bliver lidt misundelig på jer med små bebser i maven ...

takker  jamen Kristoffer bliver 1 år på lørdag d. 9 jan, så ca en 20 mdr mellem de to, og det kommer nok til at ramle sammen med Mathildes 4 års fødselsdag i august skulle ikke undre mig

Anmeld

8. januar 2010

Mca<3

Ej tillykke til jer 2   I er så heldige , syntes bare alle er gravide lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.