I maven gemmer sig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

dorthemus skriver:

TAK Der er bare mig (ingen farmand)  

Jeg har altid ønsket mig en datter med det navn og nu får jeg det...vildt

Ups, var jeg ikke lige klar over Men så prøver jeg da lige igen:

Tillykke med din smukke pige

Hihi, og det er jo KUN dig der bestemmer hvad prinsessen skal hedde og jeg synes det er smukt !!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

silden85

stort tillykke

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Er du klar over hvor spændt jeg har været på det indlæg i dag? Stort tillykke med at du venter en lille prinsesse. Et sødt navn du har fundet til hende. Knus fra mig

Tak karina  Det er så stort, altså.

Men også sjovt.. udbrød bare "Øhh hvad sagde du??" Har bare været så sikker på, at det blev en dreng...så meget for de "fornemmelser"..hehe.

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Sabrina17 skriver:

Ups, var jeg ikke lige klar over Men så prøver jeg da lige igen:

Tillykke med din smukke pige

Hihi, og det er jo KUN dig der bestemmer hvad prinsessen skal hedde og jeg synes det er smukt !!!!

Tak igen..det er jeg glad for at du synes  Og ja når man er alene skal man heldigvis ikke diskutere navne..jeg har ALDRIG kunnet sælge det navn til en mand/kæreste, men det problem har jeg heldigvis ikke nu 

Knus Dorthe

Anmeld

6. januar 2010

mek-83

Rigtig mange gange tillykke med din lille prinsesse Runa

Det er sjovt du hele tiden har troede det var en dreng, og at det så var en pige, jeg har haft det på samme måde bare at jeg var sikker på det var en pige, men nej en lille dreng venter vi os

Endnu en gang tillykke, det er så prakfuldt at kunne sige ham eller hende om den lille purk

Knus Maria 23+0

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Tillykke med den at det er en pige  - Det må være så fantastisk at få sat ord på det lille væsen!?!

-hilsen

Christina 11+ 3  

Tak skal du have...og ja for søren, glæd dig!! Det er så dejligt at kunne sige HUN istedet for DEN

Knus Dorthe

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Winnie skriver:

Tillykke med at det bliver en pige  Og hvor skønt at du allerede har fundet et dejligt navn til hende

Tak skal du have  Jeg er også helt vild med det navn og har ønsket mig en datter i mange år som skulle have det navn

Knus Dorthe

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Lone H. skriver:

Tillykke med Prinsessen i maven  

Men Jeg havde os haft fornemmelsen af det var en dreng jeg ventede, og kunne KUN komme i tanke om drengenavne Og min svigerinde og svigermor havde sagt hele tiden fra den dag jeg begyndte med drengenavne at det blev en pige og de fik ret :b

Lone 26 +1 ( os med en prinsesse i maven )  

Tak  Det er sjovt med de navne...pigenavnet har i mange år ligget helt fast for jeg ELSKER bare det navn, men drengenavnene har jeg haft sværere ved...hver uge har jeg fundet et nyt godt navn. Og nu blir det ikke aktuelt

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA!!! Jeg sagde det også så længe jeg ved af det, har vi jo kun lavet piger. Oldemor fik mormor, mormor fik dig og mor og mor fik mig og du får Runa og jeg har fået Idun

Så er det GODTNOK spændende om jeg skal bryde traditionen med Fnugget

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Halløjsa..

Tusind gange tillykke med den lille prinsesse..

Da jeg ventede mig første gang var jeg sikker på at det var en lille pige, men ud kom en dreng.. Nu her 2. gang var jeg sikker på en dreng mere, men nu kommer der sørme en lille pige..  Skal vidst ikke stole på mine egne fornemmelser..

Hvor skal du føde?

Knus fra Maria -med termin dagen før dig..

Tak Maria  Og sjovt at vi er lige langt..jeg skal føde på Riget. Hvad med dig?

Nej de fornemmelser skal man vist glemme lidt...hehe...eller også skal man sige det modsatte af hvad man tror, så kommer det til at passe

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.