Så har vi været til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

MTS

Og det var bare så dejligt at se den lille bebs. Og den hade slet ikke lyst til at ligge stille så det tog lidt tid.

Fik også meget gode tal 1:15410

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Malin skriver:

Og det var bare så dejligt at se den lille bebs. Og den hade slet ikke lyst til at ligge stille så det tog lidt tid.

Fik også meget gode tal 1:15410

Hvor er det dejligt! Tillykke med din fine bebs Og ja, rigtig flotte tal

Anmeld

6. januar 2010

MTS

Jo tak. Er bare så glad idag. Kæresten sad også med tårer i øjnene under hele scanningen

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Hej Malin

Hvor var det dejligt for Jer! Hvad undersøger de egenligt til en NF? Skal selv til min om 2 uger og jeg har blødt en del, så er ineresseret i, hvad de egentligt undersøger?

Anmeld

22. januar 2010

MTS

Ved mig så målt hun hvor meget vætske (tror jeg) det var ved nakken for at sammenligne med blodprøven jeg tidligere taget ved lægen, for at få tallene frem. Også målt hun den lille bebs. Også finder de ud af din termins dato. Hun undersøkt sikkert nogle andre ting også, for det hele tog lidt tid. Men det var i hvert fald det vi fik at vide.

Det kommer helt sikkert gå rigtigt godt for jer også  fingrene for jer.

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke med det fine fine tal!!!

Hvor dejligt at alt var som det skulle være.

Knus

Anmeld

22. januar 2010

Sisley

Tillykke med det fine resultat!

Jeg synes I allesammen får knaldhøje tal, så jeg bliver helt bekymret over mine 1:4000 selvom jeg godt ved, at det også er ganske udmærket (og jeg er jo heller ikke helt ung med mine 29 år...hmmm...)

Anmeld

22. januar 2010

MTS

Rosa skriver:

Tillykke med det fine fine tal!!!

Hvor dejligt at alt var som det skulle være.

Knus

Tak. Ja det er dejligt. så skal vi bare vente på MD så vi kan få vide hvad der gemmer sig der inde.

Anmeld

22. januar 2010

MTS

Sisley skriver:

Tillykke med det fine resultat!

Jeg synes I allesammen får knaldhøje tal, så jeg bliver helt bekymret over mine 1:4000 selvom jeg godt ved, at det også er ganske udmærket (og jeg er jo heller ikke helt ung med mine 29 år...hmmm...)

Hehe. Jeg er heller ikke så ung længere så troede også jeg ville få lidt lavere tal, når hinde scannings damen sa at de også bruger ens alder til at finde ud af tallet. Jeg når lige at blive 29 inden den bitte skal komme  

Men syns nu også dit tal er rigtigt fint

Anmeld

22. januar 2010

lillemunk

Hvor er den lille bebs fin
Dejligt med fine tal Tillykkke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.