Baby sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.526 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Sesse89

Er der nogen af jer søde tøser herinde der ved hvor man kan få noget lidt billigt altså under 100kr pr sæt.

Jeg har kigget i BabySam men de vil have fra 250kr for et sæt.

Og det er jeg for nærig til at give

Mangler 2-3 sæt endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

4kløver

jeg vol nok sige.. Bilka.. jysk..føtex

Anmeld

5. januar 2010

Sesse89

Jeg har kigget i Jysk de havde dog kun enden noget meget drengede eller pigede

Og vil gern have så det passer til begge køn så det evt kan bruges til den næste..

Anmeld

5. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Sesse89 skriver:

Er der nogen af jer søde tøser herinde der ved hvor man kan få noget lidt billigt altså under 100kr pr sæt.

Mangler 2-3 sæt endnu.

Jeg ved at de på et tidspunkt havde sengetøj til 80 kr i a-z, så mon ikke også at de har det i bilka.

Anmeld

6. januar 2010

LauraLW

Jeg købte et helt hvidt sæt i føtex engang. Gav en 50er for det.

Anmeld

6. januar 2010

mor_sabina

Sesse89 skriver:

Mangler 2-3 sæt endnu.

Jeg har et helt hvidt sæt fra jysk, men det fra bilka er meget stift synes jeg. Hvad med at sy selv? Det er jo virkelig nemt med sengetøj.

Anmeld

6. januar 2010

Valle81

Sesse89 skriver:

Mangler 2-3 sæt endnu.

Hejsa

I sidste uge i Jysk købte jeg et helt hvidt sæt babysengetøj med en lille blonebord på til 49,95 sat ned fra 149,95 og en beigefarvet med en stor hvis kant for oven og en lille bamse på til 129,95.

Ellers har Bilka og føtex masser af sødt sengetøj tit på tilbud til 50 kr for et sæt:0)

Christina

30+2

Anmeld

6. januar 2010

D.B.L

Er det freng eller pige du venter? Jeg har et lyserødt katvig til salg, småblomstret lilla fra hollys, bamse og kylling og vist nok et mere 

Anmeld

6. januar 2010

Mussen2

Babysam har lige nu udsalgmed bl.a. tilbud på Lene Bjerre sengetøj til kr. 125 stk.

Anmeld

6. januar 2010

Sesse89

Som sagt vil jeg ikk op over 100kr for et sæt sengetøj da det ender med at blive slidt eller ikk brugt så meget igen.

Sy selv duer jeg bare slet slet ikk til jeg har forsøgt mig i puder og andet før men resultatet skal vi da bare ikk snakke om

Vi ved ikk hva vi venter endnu satser på at få det at vide enden i den her uge eller først om 3-4 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.