Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Stumpen

Jeg tænker på at Victoria måske er det sidste barn vi får..

Men er det synd for hende??

På karsten side er Mathilde på alder med hendes kusine og et år yngre end hendes fætter... og får de flere, så bliver det tidligst om 2-3 år og så vil Victoria have sådan en træls mellemalder, er det synd?? Mener at når vi er sammen med dem, så vil victoria være for lille til at (måtte) lege med de store og gider ikke lege med de små (hvis de får flere)

På min side har Victoria en fætter der er ½ år ældre end hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Heidi B

Det er ikke synd. Udover vi gerne vil se flere baby billeder herinde...

I Jespers familie er der rigtig mange fætre og kusiner. De er idag fra 14 år ned til Jeppe og Mikkel. Og der har de aldrig leget aldersopdelt. Og de har altid gidet at lege med de "små"

På min side har min søster en dreng på 16 og en på 5... og faktisk leger de meget med ham på 16... så tit er alderen kun noget der genere de voksne...

Knuz

Anmeld

6. januar 2010

Stumpen

Tak for dit svar Heidi..

Jeg er selv en efternøler og husker bare hvordan mine søstre og fætre der har samme alder og 8 og 10 år ældre end jeg og de ville absolut ikke lege med mig... Det er nok derfor jeg tænker lidt over det, men samtidig kan jeg ikke "overskue" endnu et barn (men lad os nu se om et par år) så skal der jo sættes en til verden bare fordi Victoria skal have en og lege med...

Anmeld

7. januar 2010

Munder

Nej, jeg vil ikke sige, at det er synd. Ikke alle er priviligeret med store familier.

Glenn er enebarn, og jeg har en søster, så det er jo heller ikke stort her med fætre og kusiner. Min søster har 2 piger på 8 og 4, og skal ikke have flere børn, så Andrea får ikke flere.

Hvis vi en dag skulle have en til, ville den jo være helt alene uden nogle jævnaldrende kusiner, men det må vi tage som det kommer.

Min søster gør nogle gange det til familietamtam, at hun tager en veninde til den ældste med, så kan de lege, mens Andrea leger med den yngste kusine. Det var måske en ide på sigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.