Update på jobsamtale..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Sofie

Efter samtalen igår fik jeg afvide at jeg ville få svar enten igår eller i dag. Det var kl. 13.45 jeg var til samtale igår og gik jo så og ventede og ventede og ventede..

Til samtalen fik jeg afvide at det "kun" var et vikariat frem til 31 aug. men mulighed for forlængelse og på 21 timer pr uge. Jeg vidste faktisk ikke det var et vikariat, det er jeg sikker på at der ikke stod i den orginale annonce, men har s.følig fået smidt den væk så kan ikke engang tjekke.

Nå men hele morgenen, formiddagen og middagen ventede jeg også.. og tænkte at jeg ikke havde fået det.. men så ringe hun sgu.. lederen og sagde at de meget gerne ville tilbyde mig stillingen og glædede sig meget til samarbejdet med mig. Det eneste jeg kunne sige var bare HVAD... er det RIGTIGT.. Det er bare så FEEEDDDTT.. ENDELIG!!!!!!

Ved godt at det ikke er noget fast, men dog mere fast end hvad jeg har nu og jeg glæder mig rigtig meget til at få en fast base og man kunne måske være heldig at blive forlænget.

Min arbejdstider kommer så til at hedde:

Man: 17-22

Tirs: 16-22

Ons: Fri

Tors: 17-22

Fre-Lør-Søn: arb hveranden uge og fri hveranden uge

Kh Sofie -som bare er super super glad for endelig at vide hvor pengene skal komme fra jubiiiiiiiiiiiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som jeg også skrev på sms: TILLYKKEEE Det er bare så godt

Er det så i hjemmeplejen eller hvad var det egentligt?

Anmeld

5. januar 2010

Carina78

JAAAAA tillykke Sådan!! Det er jeg bare rigtig glad for at høre!!! Det skal nok blive til mere, det er jeg sikker på - nu har du jo fået foden indenfor. Og så lærer de dig at kende, og så vil de ikke af med dig igen  

Anmeld

5. januar 2010

Susan1978

super fedt Sofie.. TILYKKEEEEE..

Anmeld

5. januar 2010

Tina Andersen

Superfedt TIllllllykkkkkkeee

Anmeld

6. januar 2010

Tina2

Stort tillykke:-) ))))))))

Har du ekstra fridag i ugen med de 6 arbejdsdage så?

Anmeld

6. januar 2010

lene

tillykke med jobbet

knus lene

Anmeld

6. januar 2010

Muslingen

Stooort tillykke. Det er bare dejligt.

Knus Fie

Anmeld

7. januar 2010

holbøll

Tillykke, hvor er det godt for dig at komme i gang igen. Håber du bliver rigtig glad for det.

Knus Carina

Anmeld

7. januar 2010

BKJ

Hej Sofie.

Tillykke med jobbet!! Hvor dejligt for jer

Og ja, det kan jo sagtens være, det bliver til mere, når du først er igang og inden for døren.

Forresten - er du stadig til modeljobs med børnene? Susanne har værst afsted med Elias flere gange. Det er mærkeligt sådan at se ham, når der kommer reklamer med posten, eller når han lige "popper" op inden på en tilfældig hjemmeside.

Klem fra Birte (Leah og Jonathan)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.