Efter samtalen igår fik jeg afvide at jeg ville få svar enten igår eller i dag. Det var kl. 13.45 jeg var til samtale igår og gik jo så og ventede og ventede og ventede..
Til samtalen fik jeg afvide at det "kun" var et vikariat frem til 31 aug. men mulighed for forlængelse og på 21 timer pr uge. Jeg vidste faktisk ikke det var et vikariat, det er jeg sikker på at der ikke stod i den orginale annonce, men har s.følig fået smidt den væk så kan ikke engang tjekke.
Nå men hele morgenen, formiddagen og middagen ventede jeg også.. og tænkte at jeg ikke havde fået det.. men så ringe hun sgu.. lederen og sagde at de meget gerne ville tilbyde mig stillingen og glædede sig meget til samarbejdet med mig. Det eneste jeg kunne sige var bare HVAD... er det RIGTIGT.. Det er bare så FEEEDDDTT.. ENDELIG!!!!!!
Ved godt at det ikke er noget fast, men dog mere fast end hvad jeg har nu og jeg glæder mig rigtig meget til at få en fast base og man kunne måske være heldig at blive forlænget.
Min arbejdstider kommer så til at hedde:
Man: 17-22
Tirs: 16-22
Ons: Fri
Tors: 17-22
Fre-Lør-Søn: arb hveranden uge og fri hveranden uge
Kh Sofie -som bare er super super glad for endelig at vide hvor pengene skal komme fra jubiiiiiiiiiiiiiii
Anmeld