Netapige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Stumpen

Måske du (eller andre) ved noget om dette..

Mathilde tisser ikke ret tit og nogle gange når hun gør, så tisser hun -holder pause - tisser -holder pause -tisser osv..

Er det noget jeg skal være obs eller er det "ligegyldig"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Smølf

Uha.... Det er ikke lige noget jeg har stødt på før. Har du spurgt hende hvorfor hun gør det? Og er der ellers andet ændret ved hendes vandladning? Har hun ondt når hun tisser?

Hvis hun ikke har ondt eller der er et eller andet der generer hende, så ville jeg ikke gøre mere ved det. Måske lige nævne det ved lægen næste gang i er der, hvis hun stadig gør det.

Hvis du mistænker at hun har blærebetændelse skal i lige op til lægen, da børn helst ikke skal have det -og med det samme hvis det er ledsaget af feber.

Men umiddelbart tror jeg ikke der er grund til bekymring.

Knus Neta

Anmeld

6. januar 2010

Stumpen

Netapige skriver:

Uha.... Det er ikke lige noget jeg har stødt på før. Har du spurgt hende hvorfor hun gør det? Og er der ellers andet ændret ved hendes vandladning? Har hun ondt når hun tisser?

Hvis hun ikke har ondt eller der er et eller andet der generer hende, så ville jeg ikke gøre mere ved det. Måske lige nævne det ved lægen næste gang i er der, hvis hun stadig gør det.

Hvis du mistænker at hun har blærebetændelse skal i lige op til lægen, da børn helst ikke skal have det -og med det samme hvis det er ledsaget af feber.

Men umiddelbart tror jeg ikke der er grund til bekymring.

Knus Neta

Nej hun beklager sig ikke over at det gør ondt har ej heller feber.. Men holder sig bare godt.. Ved ikke om jeg mistænker hende for at have blærebetændelse, men synes det er vildt at hun kan holde sig så længe..

Da hun var to mdr havde hun jo nyrebækkenbetændelse (kunne også blot have været blærebetænelse, men de ingen chancer pga hendes alder) Men alle efter følgende tast og kontrol viste ingen problemer af nogen art.. Så det skal jeg vel ikke have med imine overvejelser nu?

Og tak for svar.. Altid godt med i doktor i gruppen

Anmeld

6. januar 2010

Smølf

Stumpen skriver:

Nej hun beklager sig ikke over at det gør ondt har ej heller feber.. Men holder sig bare godt.. Ved ikke om jeg mistænker hende for at have blærebetændelse, men synes det er vildt at hun kan holde sig så længe..

Da hun var to mdr havde hun jo nyrebækkenbetændelse (kunne også blot have været blærebetænelse, men de ingen chancer pga hendes alder) Men alle efter følgende tast og kontrol viste ingen problemer af nogen art.. Så det skal jeg vel ikke have med imine overvejelser nu?

Og tak for svar.. Altid godt med i doktor i gruppen

Hvis hun 1 gang har haft nyrebækken betændelse er der større risiko for at hun kan få det igen, så derfor er det en god ide at holde ekstra øje.

Hvis det er længe siden hun sidst har fået stikset sin urin, ville jeg nok få gjort det igen snarest.

Pudsigt at hun går og holder sig. Har hun bare travlt og gider ikke? Og hvad hvis i sender hende derud? Hvis det var Sebastian der havde samme problem ville jeg nok sørge for at sende ham ud hver 3. time eller sådan noget lignende.

KH Neta -som (ret skal være ret) først kan kalde sig læge den 21/1

Anmeld

6. januar 2010

Stumpen

Netapige skriver:

Hvis hun 1 gang har haft nyrebækken betændelse er der større risiko for at hun kan få det igen, så derfor er det en god ide at holde ekstra øje.

Hvis det er længe siden hun sidst har fået stikset sin urin, ville jeg nok få gjort det igen snarest.

Pudsigt at hun går og holder sig. Har hun bare travlt og gider ikke? Og hvad hvis i sender hende derud? Hvis det var Sebastian der havde samme problem ville jeg nok sørge for at sende ham ud hver 3. time eller sådan noget lignende.

Jamen vi kan sagtens sende hende derud.. hun tager hendes bukser af.. Når lige at sætte sig inden hopper ned igen og siger "kan ikke" Så jeg synes at jeg gør hvad jeg kan...

Det er jo lige om lidt  Er du så færdig eller vil du læse videre??

Anmeld

6. januar 2010

Stumpen

Netapige skriver:

Nu har jeg skrevet til egen læge for at høre om hun mener, at vi skal have tjekket op på det..

og endnu engang tak for hjælpen..

Anmeld

7. januar 2010

Munder

Netapige skriver:

Aj, er det så snart du er færdig...Fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.