Savlesmæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.269 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Vingummien

Hvor mange af jer bruger det til jeres børn?

Vi bruger det til Emil og har gjort det siden han kunne savle vi bruger det stadig da han nogle gange leger med sin sut når han har den i munden og  så kan der godt komme et ordentlig læs savl ud.

Men kender nogle som aldrig har brugt det, i sommers var hun bare våd på tøjet, og grunden var at det ikke så smart ud hvis hun havde en på. Er det bare mig der syntes det er forkert at tænke sådan, må være rigtig koldt nu at have våd tøj på pga det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Bondepigen

Vi bruger osse stadig til Emma. Det er jo lige til at blive syg af, hvis man skal gå i vådt tøj.

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Vi bruger osse stadig til Emma. Det er jo lige til at blive syg af, hvis man skal gå i vådt tøj.

Ja. Og nu kan man altså få dem i mange  farver. Men kan selvfølgelig godt se at udseenet er bedre at tænke på i den alder

Anmeld

5. januar 2010

LinLin

Jep jep - dem brugte vi masser af! David savlede meget en lang lang periode... Og det var da meget nemmere at skifte den nogle gange om dagen end hans bluse!

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

Det er godt nok ikke meget vi har brugt det til Liva. Men hun har heller ikke været den store savler

Anmeld

5. januar 2010

Frejasmor

suanne85 skriver:

Vi bruger det til Emil og har gjort det siden han kunne savle vi bruger det stadig da han nogle gange leger med sin sut når han har den i munden og  så kan der godt komme et ordentlig læs savl ud.

Men kender nogle som aldrig har brugt det, i sommers var hun bare våd på tøjet, og grunden var at det ikke så smart ud hvis hun havde en på. Er det bare mig der syntes det er forkert at tænke sådan, må være rigtig koldt nu at have våd tøj på pga det

Ja jeg bruger dem også til min 4 mdr gamle datter, for hun savler helt vildt...

Og det er da noget bedre, end at skulle skifte hendes bluse og body hele tiden...

Anmeld

5. januar 2010

Cris

Ja, vi har også brugt dem længe til Felix. Men lige før han blev 1 år var det ikke nødvendig længere, for han ikke bruger sut og savlede ikke mere. Men vi bruger stadig en hægesmæk, når han spiser. Han har haft en periode, hvor han ikke gad og så måtte jeg finde nogle gamle t-shirts og trøjer. Men nu har han glemt igen, at han ikke gad og vi må bruge dem igen, dejligt! hehe

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Det er godt nok ikke meget vi har brugt det til Liva. Men hun har heller ikke været den store savler

Det er Emil egentlig heller ikke, problemet ligger i at når han har haft det meste af sutten i munden og så tager den ud så kommer der en masse med ud.

Anmeld

5. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Forøvrigt findes der da helt vildt mange fede hagesmækker

Elskede den vi havde hvor det stod "Liva The Diva" Den har jeg gemt 

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Forøvrigt findes der da helt vildt mange fede hagesmækker

Elskede den vi havde hvor det stod "Liva The Diva" Den har jeg gemt 

Ja det syntes jeg også, har aldrig haft problemer med at finde nogle der f.eks passer i farve til tøjet osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.