Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maise skriver: Kære de damer og mænd. Efter 3 dages igangsættelse med plukkeveer og ca. 24 timer med veer, som ikke var kraftige nok til at jeg kunne føde, fik jeg akut kejsersnit nytårsaften kl 23.11, og lille Clara kom til verden. Hun vejede 4140 gram og er 51 cm lang. Jeg skriver en rigtig FB og vedlægger billeder når jeg har lidt mere tid. Er lige kommet hjem i dag, men ville da lige give en kort opdatering. Spørg bare hvis i er nysgerrige KH Maise
Kære de damer og mænd.
Efter 3 dages igangsættelse med plukkeveer og ca. 24 timer med veer, som ikke var kraftige nok til at jeg kunne føde, fik jeg akut kejsersnit nytårsaften kl 23.11, og lille Clara kom til verden. Hun vejede 4140 gram og er 51 cm lang.
Jeg skriver en rigtig FB og vedlægger billeder når jeg har lidt mere tid. Er lige kommet hjem i dag, men ville da lige give en kort opdatering. Spørg bare hvis i er nysgerrige
KH Maise
Stort tillykke med Clara
Dejligt lige at høre fra dig, har tænkt så meget på dig. Det er godt nok en stor pige du har fået dig. Jeg glæder mig til FB, når du for overskud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
Tillykke med lille Clara =)
Stort tillykke, sikke en dejlig stor pige
sikke en dag at komme til verden på stort tillykke med hende!
sidder og tænker på champagne og nytårskys midt i et kejsersnit og med en velskabt nyfødt ved sin side. stort tillykke med jeres datter
Hjertlig tillykke med det lille vidunder, håber I alle har det godt
De medste hilsner fra Susanne
Tillykke med den lille pige...
Så blev hendes fødsel da fejret med stil... og ligeledes vil hendes fødselsdag fremover...
kæmpe stort tillykke glæder mig til at se billeder
Tillykke!! Så er hun da sikker på at der bliver fest hvert år på hendes fødselsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128