Maise har født !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Winnie

Maise skriver:

Kære de damer og mænd.

Efter 3 dages igangsættelse med plukkeveer og ca. 24 timer med veer, som ikke var kraftige nok til at jeg kunne føde, fik jeg akut kejsersnit nytårsaften kl 23.11, og lille Clara kom til verden. Hun vejede 4140 gram og er 51 cm lang.

Jeg skriver en rigtig FB og vedlægger billeder når jeg har lidt mere tid. Er lige kommet hjem i dag, men ville da lige give en kort opdatering. Spørg bare hvis i er nysgerrige

KH Maise

Stort tillykke med Clara  

Dejligt lige at høre fra dig, har tænkt så meget på dig. Det er godt nok en stor pige du har fået dig. Jeg glæder mig til FB, når du for overskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

FrkC

Stort tillykke

Anmeld

5. januar 2010

Jemion

Tillykke med lille Clara =)

Anmeld

5. januar 2010

mor_sabina

Maise skriver:

Kære de damer og mænd.

Efter 3 dages igangsættelse med plukkeveer og ca. 24 timer med veer, som ikke var kraftige nok til at jeg kunne føde, fik jeg akut kejsersnit nytårsaften kl 23.11, og lille Clara kom til verden. Hun vejede 4140 gram og er 51 cm lang.

Jeg skriver en rigtig FB og vedlægger billeder når jeg har lidt mere tid. Er lige kommet hjem i dag, men ville da lige give en kort opdatering. Spørg bare hvis i er nysgerrige

KH Maise

Stort tillykke, sikke en dejlig stor pige

Anmeld

5. januar 2010

oo

sikke en dag at komme til verden på  stort tillykke med hende!

Anmeld

5. januar 2010

Lone Jakobsen

sidder og tænker på champagne og nytårskys midt i et kejsersnit og med en velskabt nyfødt ved sin side. stort tillykke med jeres datter

Anmeld

5. januar 2010

Malthesmoar

Hjertlig tillykke med det lille vidunder, håber I alle har det godt

De medste hilsner fra Susanne

Anmeld

5. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Tillykke med den lille pige...

Så blev hendes fødsel da fejret med stil... og ligeledes vil hendes fødselsdag fremover...

Anmeld

5. januar 2010

Mama3

kæmpe stort tillykke glæder mig til at se billeder

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke!! Så er hun da sikker på at der bliver fest hvert år på hendes fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.