Får I sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Fines mor

Her er vel 2-3 cm i Faaborg hvor jeg er ligenu;-))))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Susan1978

Vi er ved at drukne i det!!!!! Har fået ½ meter ca.... Og der kommer bare mere og mere, der er lovet snevejr indtil imorgen formiddag......

Lige et par pics:-)

tina, vil rigtig gerne se billeder af hvordan i får ryddet det hele med gummiged..

synes det er vildt..  vores afdeling i Frederikshavn er også total lukket, lastbilerne kan ikke komme til at køre og vi får ingen varer ud..

jeg er lidt midsundelig..  synes nu det kunne være så hyggeligt med lidt snefri..   det har jeg ikke oplevet siden ´96

Anmeld

7. januar 2010

BKJ

Vi har masser af sne i Holstebro!!

I går frarådede politiet AL udkørsel, så vi havde bare en totalt hjemmedag med et par kælketure på vejen.

Klem fra Birte, Leah og Jonathan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Vi har max. 3-4 cm og tøvejr lige nu... total kedeligt!

Anmeld

10. januar 2010

Strack

Vi har en del... og lige pt en masse snefygning....

kunne bestemt godt undvære det, vi havde 1 grad på vores toilet imorges og 12 i stuen....

der er stadig 12 grader i stuen men dog 4 grader på toilettet... vi har ellers både varmeblæser, brændeovn og ekstra radiatorer kørende

så sne GÅ VÆK!!! OG BLÆSTEN

Anmeld

10. januar 2010

Susan1978

vi har ik ret meget sne, men det blæser simpelthen en pelikan..

så der hvor der er sne hernede på Lolland falster, kan man ikke komme ud.. alt er fyget/føjet (hvad hedder fyge i datid) til .

Anmeld

10. januar 2010

Carina78

Strack skriver:

Vi har en del... og lige pt en masse snefygning....

kunne bestemt godt undvære det, vi havde 1 grad på vores toilet imorges og 12 i stuen....

der er stadig 12 grader i stuen men dog 4 grader på toilettet... vi har ellers både varmeblæser, brændeovn og ekstra radiatorer kørende

så sne GÅ VÆK!!! OG BLÆSTEN

Det er sq da helt vildt, Mette!!!! Hvorfor kan I ikke få det varmere? Er det pga dårlig (eller ingen!) isolering? Håber rigtig meget det snart bliver varmere, så I kan få varmen igen!!

Anmeld

10. januar 2010

Strack

Carina78 skriver:

Det er sq da helt vildt, Mette!!!! Hvorfor kan I ikke få det varmere? Er det pga dårlig (eller ingen!) isolering? Håber rigtig meget det snart bliver varmere, så I kan få varmen igen!!

ja det er pga dårlig og manglende isolering, og så er her bare generelt utæt, så når det blæser bliver her MEGET koldt

imorgen er vi at finde på boligkontoret og håber på ny bolig... kryds fingre for et mirakkel

Anmeld

10. januar 2010

Carina78

Strack skriver:

ja det er pga dårlig og manglende isolering, og så er her bare generelt utæt, så når det blæser bliver her MEGET koldt

imorgen er vi at finde på boligkontoret og håber på ny bolig... kryds fingre for et mirakkel

Det kan jeg sq godt forstå, Mette!!! Det holder da heller ikke at I skal bo sådan!!!

Miraklernes tid er ikke forbi, så jeg alt hvad jeg kan!!!!!!!!!!!

Stort kram til jer alle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.