Tørstig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

lotte32

Er det kun mig der er evigt tørstig?? har det som om jeg har sand i munden og kunne drikke hele tiden, helst iskoldt Det er egentligt temmeligt generende, da jeg ofte får ondt i mavsen af at drikke, og jeg er stadig tørstig... Vågner mindst én gang hver nat fordi jeg skal ha noget vand, NUUUU Jeg har aldrig været god til at drikke, men her de sidste to uger har jeg drukket 4-5 liter om dagen  

ævæv, er der andre der har prøvet det??

Lotte - uge 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Anne85

Kender det alt for godt... Dog ikke lige 5 liter :-) men jeg er også meget tørstig hele tiden.. Og er begyndt at drikke danskvand for det hjælper også på min kvalme :-)

Anmeld

5. januar 2010

Risen

jaa det er det samme her, er begyndt at have en 2 liters vandflaske ved sengekanten.. ..

Anmeld

5. januar 2010

FrkLarsen

Også 'sahara' her. 

Både mund og næse, det må hører med 

11+3

Anmeld

5. januar 2010

Anirak

Det kan jeg også skrive under på..

Jeg har en flaske vand liggende ved sengen, men det er også fordi det hjælper på min kvalme, at jeg lige drikker lidt, inden jeg står op.

Det er også rart at drikke lidt, når man er oppe på sine gentagne natlige tisseture.

Anmeld

6. januar 2010

lotte32

Rart at høre at jeg ikke er den eneste, der er ved at tørlægge vandværket  

Anmeld

6. januar 2010

anneR

jeg er ikke så tørstig, men tilgengæl er jeg sulten hele tiden, og er nød til at stå op om natten, og spise, for ellers for jeg det virkelig dårligt, og resten af natte søvnen er ødelagt

Anmeld

6. januar 2010

CS

Gud hvor er jeg dog taknemlig over denne hjemmeside  Her er man heldigvis aldrig alene og hvor er det skønt at opleve at andre kender til alt det der sker både i og med ens krop.... I it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.