Kirstine har tabt en fortand i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

DK

Kirstine har tabt en tand i dag. En af de store. Hun ser så sjov ud. Og sød. Og KÆMPE stor. Fuck mand. Børn der har tabt fortænderne er bare "store børn" ikke. Jeg er lidt i chok. Hun er vist ikke 3 år mere... Hmf... Hun selv er lykkelig, umulige barn!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Honningblomst

Hihi...ja kønnere bliver de ikke ligefrem de næste år frem, men så vender det jo igen om 8-10 år..

Knus Eva..med søn med en ny fortand helt ude og en mælketand der ikke er faldet ud...

Anmeld

5. januar 2010

ekzunz

Hvor ser hun stolt ud Det er da også bare stort - både for mor og datter.

Hvor gammel er hun? Lukas er lige blevet 5 og hååååber på at han snart får en rokketand.

Anmeld

5. januar 2010

Diana...

Ej hvor stort og hvor ser hun bare stolt og glad og.

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nøøøøj hvor sejt

Idun er mega misundelig på dem der taber tænder nu Og blev temmelig muggen, da tandlægen ikke mente at hun vil tabe tænder før hun bliver 7 år.

Hun går ellers lystigt og hiver i dem, for at få dem til at rokke. hehe.

Tillykke med det!!

Anmeld

5. januar 2010

RikkeR

DK skriver:

Kirstine har tabt en tand i dag. En af de store. Hun ser så sjov ud. Og sød. Og KÆMPE stor. Fuck mand. Børn der har tabt fortænderne er bare "store børn" ikke. Jeg er lidt i chok. Hun er vist ikke 3 år mere... Hmf... Hun selv er lykkelig, umulige barn!!

Hehe, hvor er hun dog bare kær

Anmeld

5. januar 2010

DK

Tak! Ja hun er super stolt. Hun var også super sej, og hev den bare selv ud, mens hun var ved at DØ af grin over at det sagde sådan nogle (frygtelige) knase lyde...  

Hun er lige blevet 6 år her 1. juledag. Allerede sidste jul tabte hun de to nederste tænder i midten. Fortanden ved siden af rokker lidt, og de to tænker ved siden af dem forneden i undermunden rokker helt vildt, så hun ender helt tandløs, he he...

Hun har også for længste fået hendes 6 års tænder. Det er jo bedst de beholder deres egne tænder så længe som muligt, men tandlægen mente heldigvis at hvis de blev ved med at være så fine som de var nu ville hun aldrig få huller. Det satser jeg på, da hendes far ingen huller har haft nogensinde, men jeg desværre har haft nogen stykker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.