Profil billede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

Carina78

Hej :-)

Hvordan får jeg et billede på? Er ikke så tit herinde, da jeg jo har mange af jer på Facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Fines mor

Mon ikke det er oppe under min profil??

Anmeld

4. januar 2010

Tina2

Jo det er det. Men billedet vises ikke med det samme. Skal først valideres. Du får mail når det er blevet det:-)

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Carina78 skriver:

Hej :-)

Hvordan får jeg et billede på? Er ikke så tit herinde, da jeg jo har mange af jer på Facebook

Skide godt Carina

Men måske skulle du vælge et billede du har vendt den rigtige retning? hehe...

Men godt klaret at du fandt det   - jeg har nemlig lige godkendt det, så jeg opdagede lige med det samme at det var lykkes

Anmeld

5. januar 2010

Carina78

Så langt så godt Hvordan får jeg det så vendt?? Det vender altså rigtigt i billedmappen..

Anmeld

5. januar 2010

Carina78

Har også tilføjet billeder af børnene, men de vender også forkert... Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan rotere dem.. Zif: hjæælp

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Carina78 skriver:

Har også tilføjet billeder af børnene, men de vender også forkert... Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan rotere dem.. Zif: hjæælp

Du kan gøre det din billedfremviser i windows. Nede i bunden er der sådan et lille billede med en pil den ene vej og den anden vej Så kan man rotere det og gemme det igen

Også ligger du det bare op igen...

Anmeld

5. januar 2010

Carina78

Jamen i billedfremviser ligger det jo rigtigt Nå, men jeg prøver..

Anmeld

5. januar 2010

Carina78

Det ser ikke ud til at ville lykkes...... Jeg har nu vendt billedet - så det ligger forkert i min billedfremviser.. Men det ligger stadig på samme måde herinde     Hvad sker der lige????

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Carina78 skriver:

Det ser ikke ud til at ville lykkes...... Jeg har nu vendt billedet - så det ligger forkert i min billedfremviser.. Men det ligger stadig på samme måde herinde     Hvad sker der lige????

Har du GEMT billedet efter du har vendt det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.