(marts) Første skole dag og besøg hos dp moren :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2010

MORJESPERSEN

Hvor har det bare været sådan en dejlig dag!!! Natten forinden var et h...... Laura ville bare ikke sove, så sov først selv kl 2.30 så var lidt træt her til morgen kl 6.30, men pyt jeg sprang ud af senge og hentede morgen brød og vi hyggede lidt inden jeg køret i skole, det var en dejlig dag jeg er nok lidt flov over jeg ikke savnede mine pigere mere end jeg gjorde men hvor det dejligt med et puste rum, jeg nød bare at være mig selv og ikke mor, tiden fløj afsted. Farmand her hjemme klare det super flot, her hjemme sover pigerne jo længe næsten altid til kl 9, så i dag kom de op kl 7, de var bare så trætte og nægtede at spise morgen mad så de sov allerde nkl 9 igen og vågnde først 12.15... de blev glade for at se mig da jeg kom hjem, jeg ringde kun en gang hjem fordi manden skrev at Laura var helt ulykkelig. Vi besøgte dp moren efter jeg kom hjem, og kan kun sige possetive ting, hun er bare så sød og pigerne kunne lide hende med det samme.. vi var der ca i 1 1/2 og tiden fløj bare afsted. Jeg glæder mig til pigerne skal starte

Fik lige løst til at bage en kage her til aften, så har lavet en kakao kage med jorbærd mosse og pynter den så med mmf, jeg tager den med i skole til klassen i morgen.... den skal nok falde i god smag

Nu vil jeg se lidt tv inden den står på sengetid.. man skal jo tidligt op når man ikke er på barsel mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder til, at du har haft en dejlig dag og jeg synes, at det er helt legalt ikke, at savne sine børn og nyde tiden som voksen og ikke kun som mor

Mums, den kage ville jeg gerne smage. Jeg synes bare ikke, at jeg har så meget energi til, at have sådanne projekter om aften. Jeg er sikker på, at den faldt i god jord i din klasse

Ja, man skal godt nok tidligt op når man ikke længere er på barsel - jeg synes, at det er hårdt når vækkeuret ringer kl. 6.30.

Hvornår skal pigerne starte i dp?

Kh.

Katja

Anmeld

5. januar 2010

MORJESPERSEN

MoarHvidovre skriver:

Det lyder til, at du har haft en dejlig dag og jeg synes, at det er helt legalt ikke, at savne sine børn og nyde tiden som voksen og ikke kun som mor

Mums, den kage ville jeg gerne smage. Jeg synes bare ikke, at jeg har så meget energi til, at have sådanne projekter om aften. Jeg er sikker på, at den faldt i god jord i din klasse

Ja, man skal godt nok tidligt op når man ikke længere er på barsel - jeg synes, at det er hårdt når vækkeuret ringer kl. 6.30.

Hvornår skal pigerne starte i dp?

Kh.

Katja

Kage faldt i god jord, men jeg kom en halv time forsent i skole i dag pga af vejret og efter en halv time lukkede skolen så det vare et hurtigt stykke til alle inden vi gik, men den smagt godt.

Pigerne skal starte her d.15 januar, det bliver bare så godt, hende dp moren har to der stopper 1.feb så de vil kun være 3 børn den første tid, det syndes jeg bare der er super så er der lidt mere ro til at falde til... Dp moren har end ladet vær med at tage vinter ferie for pigerns skyld så de rigtig kan falde til.

Jeg kan mærke at jeg igen kan nyde mine piger, jeg var ved at koge over her hjemme efter så mange mdr hjemme,men det er lige som om jeg allerede nu har mere energi og overskud til dem, så vi har bare hygget hele dagen da jeg allerede var hjemme kl 10, i morgen er skolen lukket så der skal vi rigtig hygge...

Og ja jeg syndes også jeg er helt færdig om morgen når jeg vågner, det er tidligt at komme op....

Hvor lang tid siden er det du er startet på arbejde?

Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.